Jak Capcom chce wycisnąć z nas forsę?

Jak Capcom chce wycisnąć z nas forsę?

SFIV
SFIV
Mateusz Gajewski
31.10.2009 09:08

Firma Capcom ma gdzieś GRRRaczy. Okazuje się, że jedynym ich zamiarem jest wyciśnięcie z nas ostatnich pieniędzy. W jaki sposób będą to robić? Przykładem może być afera związana z pierwszym, płatnym DLC do Resident Evil 5, który pierwotnie miał się ukazać na płycie z grą. Owszem był on na płycie, ale za jego odblokowanie trzeba było zapłacić. Okazuje się, że to nie koniec tego typu praktyk.

Firma Capcom ma gdzieś GRRRaczy. Okazuje się, że jedynym ich zamiarem jest wyciśnięcie z nas ostatnich pieniędzy. W jaki sposób będą to robić? Przykładem może być afera związana z pierwszym, płatnym DLC do Resident Evil 5, który pierwotnie miał się ukazać na płycie z grą. Owszem był on na płycie, ale za jego odblokowanie trzeba było zapłacić. Okazuje się, że to nie koniec tego typu praktyk.

Jakie są strategie finansowe firmy Capcom na tę część roku fiskalnego? (zakończy się on 31 marca 2010):

  • sprzedaż gier i software poprzez sieciowe sklepy, aby zaoferować graczom więcej możliwości kupna;
  • \Marvel vs. Capcom 2\ oraz inne gry - wprowadzenie na różne rynki;
  • wciąż oferować upgrade'y i zwiększać zyski za pomocą PSN i XBL, udostępniając dodatkowy content;
  • wciąż sprzedawać Resident Evil 5 i Street Fighter IV(http://grrr.pl/index.php?s=Street+Fighter+IV) wraz z dodatkowymi rozszerzeniami, pod różnymi postaciami.

Warto nadmienić, że płatne dodatki do Street Fightera IV, które oferowano w tym roku, wyceniono na 4$. Były to dodatkowe kostiumy dla zawodników. Owszem, fajna sprawa, ale czy nie można było tego dorzucić do gry?

Najbliższe premiery Capcomu to Lost Planet 2, Dark Void, Super Street Fighter IV i Resident Evil: Alternative Edition. Dwa pierwsze tytuły jeszcze "jak cię mogę", ale dwa ostatnie to typowe wyciskacze kasy... Polityka finansowa została więc spełniona, wszyscy zadowoleni, a kasa jest. I o to chodzi...

Źródło: kotaku

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)