Jak Niemcy poprawiają wizerunek swoich hydraulików?
Oraz mechaników i innych rzemieślników, którzy zwykle kojarzeni są z nieszczególnie atrakcyjnymi widokami? Polacy wybrali wyjątkowo przystojnego (podobno) hydraulika na eksport. Niemcy podeszli do sprawy z humorem.
10.07.2012 21:00
Oraz mechaników i innych rzemieślników, którzy zwykle kojarzeni są z nieszczególnie atrakcyjnymi widokami? Polacy wybrali wyjątkowo przystojnego (podobno) hydraulika na eksport. Niemcy podeszli do sprawy z humorem.
Niemiecki związek zrzeszający firmy rzemieślnicze zamówił kampanię reklamową w agencji Scholz & Friends. W ramach tego zlecenia powstały zdjęcia „atrakcyjnych” hydraulików i mechanika wykonane przez Markusa Muellera.
Specjalnie z myślą o sesji fotograficznej stworzono również koszulki, które zamieniają „miejsce, w którym plecy tracą swą szlachetną nazwę” w coś tak atrakcyjnego, jak to tylko w tej sytuacji możliwe.
Kampania reklamowa była przeprowadzana pod hasłem „Attraktiver als du denkst”, czyli „bardziej atrakcyjne, niż myślisz”. Całkiem niezły i dowcipny sposób na wypromowanie rzemieślniczych zawodów. Moim zdaniem zdecydowanie ciekawszy niż przypakowany hydraulik w „Tańcu z gwi[del]a[/del]zdami”
Źródło: Geekologie