Jak Niemcy poprawiają wizerunek swoich hydraulików?

Oraz mechaników i innych rzemieślników, którzy zwykle kojarzeni są z nieszczególnie atrakcyjnymi widokami? Polacy wybrali wyjątkowo przystojnego (podobno) hydraulika na eksport. Niemcy podeszli do sprawy z humorem.

Jak Niemcy poprawiają wizerunek swoich hydraulików?
Marek Maruszczak

10.07.2012 21:00

Oraz mechaników i innych rzemieślników, którzy zwykle kojarzeni są z nieszczególnie atrakcyjnymi widokami? Polacy wybrali wyjątkowo przystojnego (podobno) hydraulika na eksport. Niemcy podeszli do sprawy z humorem.

Obraz

Niemiecki związek zrzeszający firmy rzemieślnicze zamówił kampanię reklamową w agencji Scholz & Friends. W ramach tego zlecenia powstały zdjęcia „atrakcyjnych” hydraulików i mechanika wykonane przez Markusa Muellera.

Obraz

Specjalnie z myślą o sesji fotograficznej stworzono również koszulki, które zamieniają „miejsce, w którym plecy tracą swą szlachetną nazwę” w coś tak atrakcyjnego, jak to tylko w tej sytuacji możliwe.

Obraz

Kampania reklamowa była przeprowadzana pod hasłem „Attraktiver als du denkst”, czyli „bardziej atrakcyjne, niż myślisz”. Całkiem niezły i dowcipny sposób na wypromowanie rzemieślniczych zawodów. Moim zdaniem zdecydowanie ciekawszy niż przypakowany hydraulik w „Tańcu z gwi[del]a[/del]zdami”

Źródło: Geekologie

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.