Jak reklamować MMORPG? To proste - cyckami [wideo]

W sumie na blogu takim jak GRRR, na którym kochamy goliznę i klimat luzu w każdej postaci, nie powinienem czepiać się reklam gier opartych wyłącznie na epatowaniu seksem... I chyba za bardzo nie będę. Bo i dlaczego?

Jak reklamować MMORPG? To proste - cyckami [wideo]
Szymon Adamus

13.07.2011 12:13

W sumie na blogu takim jak GRRR, na którym kochamy goliznę i klimat luzu w każdej postaci, nie powinienem czepiać się reklam gier opartych wyłącznie na epatowaniu seksem... I chyba za bardzo nie będę. Bo i dlaczego?

Najnowszy spot reklamujący chińskiego MMORPG-a Dark World Online: Demigod zawiera mniej treści niż odgrzewany pieróg z mrożonki. I jest mniej więcej tak samo wytworny.

《暗黑世界》電視廣告-變身封測篇15秒

Przepis na takie reklamy jest jeden:

  • kilka sekund materiału z gry,
  • piękne, kobiece ciało najlepszej jakości,
  • szczypta głośnej muzyki,
  • kilka ciekawych ujęć ze zbliżeniami na cycki,
  • wszystko wrzucić do gara, wymieszać i gotowe.

Nie trzeba nawet podgrzewać. Produkty same w sobie są dostatecznie gorące.

《暗黑世界》噬魂代言人安心亞Say Hello

To jest reklamowy fast food, którego widz za każdym razem powtarza sobie, że więcej do niego nie wróci, ale i tak to robi. Czy to źle? Wszystko jest dla ludzi, ale nie wszystko dla ludzi głupich. Jeśli ktoś przez cały rok żre tylko hamburgery od Ronalda, to niech się nie dziwi, że w grudniu nie będzie mógł dopiąć spodni ze stycznia. I tak samo jeśli ktoś ogląda tylko kretyńskie reklamy z pannami świecącymi golizną, to niech później nie narzeka, że w dyskusjach ze znajomymi okazuje się idiotą. Reklama ogłupia... jeśli damy się jej ogłupić.

Innymi słowy, odrobina golizny w kampaniach reklamowych gier nie zaszkodzi. Byle nie godzić się wyłącznie na taką papkę.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.