Jak spam ładny, to przeczytam...

Mają przeważnie dwa lub trzy adresy e-mail, z poczty elektronicznej korzystają od ośmiu lat, a dwie trzecie z nich całkowicie ignoruje odbierany spam. Ci jednak, którzy na niego w jakiś sposób reagują, kierują się nie tylko zainteresowaniem dla produktu, ale także... przyjemnym wyglądem wiadomości. Takie informacje w każdym razie podaje Marketing Charts...

Jak spam ładny, to przeczytam...
K Falernowa

Mają przeważnie dwa lub trzy adresy e-mail, z poczty elektronicznej korzystają od ośmiu lat, a dwie trzecie z nich całkowicie ignoruje odbierany spam. Ci jednak, którzy na niego w jakiś sposób reagują, kierują się nie tylko zainteresowaniem dla produktu, ale także... przyjemnym wyglądem wiadomości. Takie informacje w każdym razie podaje Marketing Charts...

Studenci amerykańscy najchętniej (37%) komunikują się ze sobą za pośrednictwem wiadomości tekstowych SMS. E-maile zajęły drugą pozycję na liście z wynikiem 26%, serwisy społecznościowe preferuje jedynie 15%, a komunikatory - 11% ankietowanych. U nas podejrzewam proporcje byłyby ciut bardziej na korzyść komunikatorów jednak...

Aż 2/3 wszystkich respondentów stwierdziło, że nie czyta (61%) i nie reaguje (66%) na maile reklamowe, niezależnie od tego czy wysyłane są za ich zgodą (np. wyrażoną przy zakładaniu skrzynki) czy też stanowią czysty spam. Ci, którzy jednak do nich zerkają i podejmują jakieś działanie, np. wchodzą na sugerowaną stronę internetową, kieruje się: zainteresowaniem produktem (60%), i korzystną, specjalną ofertą (47%). Jest też jednak 11% estetów, którym do kliknięcia wystarczy przyjemny wygląd maila z ofertą.

Badanie przeprowadzono na 283 studentach z 29 stanów USA.

Źródło: Marketing Charts

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.