Jak stworzyć PDF‑a z... czegokolwiek

Blomedia poleca

01.11.2008 17:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

OSX ma jedną bardzo ciekawą funkcję, która jest bardzo przydatna, ale czasami niezbyt widoczna. Chodzi o tworzenie plików PDF ze wszystkiego co tylko można wydrukować: strony www, dokumenty, maile itp. Jest to niezwykle przydatne bo format Adobe PDF jest już standardem w obiegu informacji.

Aby szybko "drukować do PDF" należy w górnym pasku wybrać Plik (File) i kliknąć na Drukuj (Print). Pokaże Wam się okienko z ustawieniami druku, ale zamiast klikać na przycisk "Print" zainteresuj się tym, który jest w lewym dolnym rogu: jest to specificzna lista opcji, gdzie poza wspomnianym już PDF mamy też inne możliwości.

Ta opcja działa bardzo dokładnie i sprawnie - szczególnie przy tworzeniu archiwum strony internetowej do późniejszego odczytania.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także