Jak wyglądają interaktywne reklamy w Rosji? [wideo]
29.11.2010 15:00, aktual.: 11.03.2022 12:42
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Złośliwi twierdzą, że papierowe gazety umierają. Pogarszające się wyniki sprzedaży konwencjonalnych czasopism nie przeszkodziły firmie Martini w umieszczeniu dość niekonwencjonalnej reklamy w grudniowym wydaniu rosyjskiego "Vogue'a". Co takiego ukryto na stronach czasopisma?
Złośliwi twierdzą, że papierowe gazety umierają. Pogarszające się wyniki sprzedaży konwencjonalnych czasopism nie przeszkodziły firmie Martini w umieszczeniu dość niekonwencjonalnej reklamy w grudniowym wydaniu rosyjskiego "Vogue'a". Co takiego ukryto na stronach czasopisma?
W magazynie kosztującym zaledwie 119 rubli (w przeliczeniu około 12 złotych) marketingowcy Martini postanowili wykupić dość pomysłową reklamę. W specjalnie przygotowanym miejscu ulokowany został odtwarzacz wideo, odgrywający spot promujący Martini Gold. Popatrzmy, jak prezentuje się reklama Martini.
Oczywiście cała rzesza geeków nie mogła przejść obojętnie wobec takiego prezentu od "Vogue'a". Na YouTube pojawiło się już kilka filmików prezentujących sprzęt wykupiony przez Martini w całej okazałości. Co udało się znaleźć wewnątrz?
Na rynek trafiło 7000 egzemplarzy wyposażonych w wyświetlacz LCD o rozdzielczości 320 x 240 pikseli. Baterie sprzętu pozwalają na około 60 minut wyświetlania reklamy, automatycznie uruchamiającej się po otwarciu stron magazynu. Nie zabrakło oczywiście wbudowanego głośnika ani złącza miniUSB.
Wygląda na to, że marketing Martini szybko się zwróci. W cenie, jaką zapłacono wydawcy magazynu, znalazło się przecież dosyć spore zainteresowanie wszelkiej maści geeków lubiących dzielić się swoimi odkryciami. Filmy na YouTube przetrwają znacznie dłużej niż papierowy magazyn na sklepowej półce.
Sprawdź także, gdzie kupować tanie filmy i muzykę w polskiej Sieci.
Źródło: habrahabr