Jakie artykuły erotyczne kupują Polacy w Sieci?

Serwis Ceneo przygotował raport dotyczący sprzedaży artykułów erotycznych. Co najchętniej kupują internauci?

Dziewczyna (Fot. Flickr/The Daily Ornellas/Lic. CC by)
Dziewczyna (Fot. Flickr/The Daily Ornellas/Lic. CC by)
Łukasz Michalik

09.02.2011 17:31

Serwis Ceneo przygotował raport dotyczący sprzedaży artykułów erotycznych. Co najchętniej kupują internauci?

Jak wynika ze statystyk Ceneo, styczeń 2011 okazał się bardzo korzystny dla branży erotycznej. Kilkadziesiąt tysięcy różnego rodzaju produktów dało klientom wybór i możliwość zrobienia walentynkowych zakupów, co przełożyło się na rekordowe obroty i zyski.

Spośród użytkowników odwiedzających dział Erotyka, najwięcej – 42% - to osoby żyjące w nieformalnym związku. Niewiele mniej, bo 37% klientów, pozostaje w związku małżeńskim. Zaledwie 13% określiło się jako single, a 8% stwierdziło, że reprezentują „inną sytuację”.

Raport Ceneo podkreśla, że sklepy internetowe dają możliwość nabycia produktów, na które wielu klientów nie zdecydowałoby się podczas zakupów poza Siecią. Co cieszyło się największym zainteresowaniem? Wśród kupowanych w Internecie artykułów erotycznych dominują lubrykanty, bielizna erotyczna, prezerwatywy i wibratory.

Jak wynika z cytowanych w raporcie badań znanego seksuologa, prof. Zbigniewa Izdebskiego, niemal 43% internautów korzysta z artykułów urozmaicających życie seksualne.

Najliczniejszymi produktami erotycznymi w serwisie Ceneo są wibratory. Jednocześnie są to produkty najczęściej komentowane. Uwagę zwracają jednak akcesoria mniej popularne, jak np. zaawansowane lalki kosztujące nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Z pełnym raportem możecie zapoznać się na stronie Ceneo.pl.

Źródło: Ceneo

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.