Jakie artykuły erotyczne kupują Polacy w Sieci?
Serwis Ceneo przygotował raport dotyczący sprzedaży artykułów erotycznych. Co najchętniej kupują internauci?
09.02.2011 17:31
Serwis Ceneo przygotował raport dotyczący sprzedaży artykułów erotycznych. Co najchętniej kupują internauci?
Jak wynika ze statystyk Ceneo, styczeń 2011 okazał się bardzo korzystny dla branży erotycznej. Kilkadziesiąt tysięcy różnego rodzaju produktów dało klientom wybór i możliwość zrobienia walentynkowych zakupów, co przełożyło się na rekordowe obroty i zyski.
Spośród użytkowników odwiedzających dział Erotyka, najwięcej – 42% - to osoby żyjące w nieformalnym związku. Niewiele mniej, bo 37% klientów, pozostaje w związku małżeńskim. Zaledwie 13% określiło się jako single, a 8% stwierdziło, że reprezentują „inną sytuację”.
Raport Ceneo podkreśla, że sklepy internetowe dają możliwość nabycia produktów, na które wielu klientów nie zdecydowałoby się podczas zakupów poza Siecią. Co cieszyło się największym zainteresowaniem? Wśród kupowanych w Internecie artykułów erotycznych dominują lubrykanty, bielizna erotyczna, prezerwatywy i wibratory.
Jak wynika z cytowanych w raporcie badań znanego seksuologa, prof. Zbigniewa Izdebskiego, niemal 43% internautów korzysta z artykułów urozmaicających życie seksualne.
Najliczniejszymi produktami erotycznymi w serwisie Ceneo są wibratory. Jednocześnie są to produkty najczęściej komentowane. Uwagę zwracają jednak akcesoria mniej popularne, jak np. zaawansowane lalki kosztujące nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Z pełnym raportem możecie zapoznać się na stronie Ceneo.pl.
Źródło: Ceneo