Jakiej marki samochód sprawdzi się najlepiej w czasie apokalipsy zombie? [wideo]

Jak na razie nic nie wskazuje na to, żebyśmy musieli się obawiać zagrożenia ze strony hordy żywych trupów. Mawiają jednak, że lepiej być przezornym pod każdym względem, więc być może zainteresuje Was samochód, który reklamowany jest jako zombieodporny. Kto wpadł na tak nietypowy sposób promocji swojego produktu?

Jakiej marki samochód sprawdzi się najlepiej w czasie apokalipsy zombie? [wideo]
Grzegorz Nowak

27.04.2012 | aktual.: 10.03.2022 14:44

Jak na razie nic nie wskazuje na to, żebyśmy musieli się obawiać zagrożenia ze strony hordy żywych trupów. Mawiają jednak, że lepiej być przezornym pod każdym względem, więc być może zainteresuje Was samochód, który reklamowany jest jako zombieodporny. Kto wpadł na tak nietypowy sposób promocji swojego produktu?

Pomysł na to, żeby reklamować swój produkt na fali popularności zombie, nie jest specjalną nowością. Całkiem ciekawy przykład takiego twórczego marketingu pokazała firma Hornady, prezentując amunicję na zombie. Kiedy już ma się odpowiednią broń na nieumarłych, trzeba zatroszczyć się o środek transportu. Chevrolet próbuje przekonać, że wybór powinien paść na jego samochody.

Gigant motoryzacyjny postanowił przedstawić nowy samochód Chevy Cruze jako maszynę, której najbardziej boją się zombie. Czego konkretnie mają się obawiać żywe trupy? Chodzi przede wszystkim o wytrzymałość auta, która nie pozwala dostać się do środka, oraz wydajność silnika sprawiającą, że nie trzeba zatrzymywać się tak często na stacji.

Reklama została wypuszczona niedawno, żeby współgrać z kampanią promocyjną gry komputerowej Walking Dead - opartej na popularnym serialu i komiksie o tej samej nazwie. Czy rzeczywiście zachęci kogoś do kupna nowego auta? Sami zdecydujcie:

Źródło: technabob

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.