JBL prezentuje pomysł na bezprzewodowe słuchawki, które będą działąć "nieograniczony czas"

Słuchawki bezprzewodowe są wygodne, ale zwykle pozwalają na słuchanie muzyki jedynie przez kilka godzin. JBL ma pomysł jak to zmienić, wprowadzając na rynek słuchawki zasilane energią słoneczną.

JBL prezentuje pomysł na bezprzewodowe słuchawki, które będą działąć "nieograniczony czas"
Źródło zdjęć: © fot. Materiały prasowe
Klaudia Stawska-Magdziak

W serwisie crowdfundingowym pojawiła się zbiórka na słuchawki JBL Reflect Eternal, które mają być odpowiedzią firmy na problem z krótkim trzymaniem baterii przez słuchawki bezprzewodowe. W teorii rozwiązanie zaproponowane przez producenta ma pozwolić na "nieograniczone" słuchanie.

Według JBL kluczem jest materiał Powerfoyle firmy Exeger, który podobnie jak klawiatury słoneczne Logitech może czerpać energię ze światła pośredniego i wewnętrznego, a nie tylko ze Słońca. Dzięki temu rozwiązaniu firma zapewnia, że tak długo, jak nie będziemy słuchać w całkowitej ciemności, tak długo słuchawki będą się ładować.

JBL szacuje, że półtorej godziny czasu na zewnątrz wystarcza na 68 godzin słuchania, jeśli zaczynasz z całkowicie naładowanym akumulatorem. Firma uważa, że rozwiązanie będzie sprawdzać się również w gorszych warunkach oświetleniowych, np. zimą. Poza tym JBL Reflect Eternal będzie można również ładować w tradycyjny sposób, po podłączeniu ich z pomocą USB. 15 minut ładowania ma zapewnić 2 godziny słuchania muzyki.

Zobacz też: Pomysł na biznes: Słuchawki personalizowane

Słuchawki Reflect Eternal wyposażono w przetworniki o średnicy 40 mm z zakresem częstotliwości od 20 Hz do 20 kHz, zestaw głośnomówiący, tryb wzmacniający dźwięk otoczenia, parowanie wielu urządzeń i kontrolę nad wybranym asystentem głosowym. Są nawet w klasie IPX4, więc mogą wytrzymać deszcz lub pot na siłowni.

Słuchawki już cieszą się ogromnym zainteresowaniem, ponieważ JBL osiągnęło już swój cel. Obecnie firma zebrała 154 proc. środków, a do końca zbiórki pozostało jeszcze 29 dni (do 14 stycznia). Do końca kampanii słuchawki można kupić za 99 dolarów (później cena rynkowa ma wynosić 165 dolarów). Ich premiera przewidziana jest na październik 2020 roku.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.