Jesolo Magica – kobiece spojrzenie na zakupy

Któż może wiedzieć więcej o zakupach, aniżeli kobieta? Zaprawdę nikt. Panie uwielbiają zakupy, doskonale orientują się shoppingowych trendach w których my mężczyźni po prostu się gubimy. Zresztą to nie wszystko, kobieta potrafi również zaprojektować zapierające dech w piersi centrum handlowe. Drogie panie oraz zagubieni panowie – poznajcie Jesolo Magica.

Jesolo Magica – kobiece spojrzenie na zakupy
Artur Starzyk

17.03.2010 | aktual.: 11.03.2022 15:43

Któż może wiedzieć więcej o zakupach, aniżeli kobieta? Zaprawdę nikt. Panie uwielbiają zakupy, doskonale orientują się shoppingowych trendach w których my mężczyźni po prostu się gubimy. Zresztą to nie wszystko, kobieta potrafi również zaprojektować zapierające dech w piersi centrum handlowe. Drogie panie oraz zagubieni panowie – poznajcie Jesolo Magica.

W sumie nikogo nie powinna dziwić powyższa informacja, wszak zakupy (z nielicznymi wyjątkami) są domeną kobiecą. Tym bardziej, jeśli za stołem kreślarskim stoi Zaha Hadid projektantka na miarę XXI wieku. Przedstawialiśmy już na łamach Gadżetomanii kilka niesamowitych projektów tej artystki.

Obraz

Najnowsza koncepcja pani projektant zakłada bowiem wybudowanie niesamowitego centrum handlowego w kurorcie Jesolo, blisko włoskiej Wenecji. Wewnątrz budynku znajdą się restauracje, pasaż handlowy, hotel, dość obszerne miejsce spotkań oraz biura wraz z salkami kongresowymi. Według planu, budowa Jesolo Magica powinna zakończyć się w 2014 roku.

Zamiast zanudzać was kolejnymi akapitami opisującymi elementy tego niecodziennego projektu, po prostu zaproszę Was do obszernej galerii w której sami dostrzeżecie piękno i unikatowość tego pomysłu. Szkoda, że nasze centra handlowe nie są projektowane w taki sposób.[block position="inside"]3203[/block]

Źródło: Dvice

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.