Jessica Alba uruchamia własny startup. Inwestorzy wyłożyli 27 mln dolarów
Wiele gwiazd kina i muzyki próbuje swoich sił również w innych branżach. Na pomysł uruchomienia własnego biznesu w Internecie wpadła między innymi Jessica Alba. Czym zajmuje się jej startup?
Wiele gwiazd kina i muzyki próbuje swoich sił również w innych branżach. Na pomysł uruchomienia własnego biznesu w Internecie wpadła między innymi Jessica Alba. Czym zajmuje się jej startup?
Jessica Alba wydaje się nie mieć szczęścia w doborze ról filmowych. Mimo urody i talentu trudno w jej bogatej filmografii znaleźć inne niż "Sin City", ponadczasowe, kinowe przeboje i role, które zapadłyby w pamięć.
Aktorka postanowiła zdywersyfikować swoje źródła dochodów – korzystając ze sławy hollywoodzkiej gwiazdy, firmuje swoim nazwiskiem nowy startup – Honest.com.
Co oferuje Honest.com? Startup działa na podobnej zasadzie jak biznes Kim Kardashian, Shoedazzle. Jessica, która sama jest mamą, nie oferuje jednak butów i torebek, ale produkty przeznaczone dla mam i małych dzieci.
Użytkowniczki serwisu wypełniają ankietę pozwalającą na spersonalizowanie oferty, a następnie opłacają abonament. W zamian otrzymują przesyłki ze środkami pielęgnacji dla niemowląt.
Wabikiem na klientów jest w tym przypadku nie tylko znane nazwisko, ale również specyfika sprzedawanych produktów. Jak można dowiedzieć się z Honest.com - te, które są oferowane przez duże, znane firmy, nie są wykonane z naturalnych składników i szkodzą środowisku, a z drugiej strony, dostępne na rynku produkty naturalne mają gorszy design i są mniej skuteczne.
Niezależnie od tego, jak prawdziwe są te informacje, sam pomysł wydaje się świetny – znana aktorka, dzięki serwisom plotkarskim kojarzona z macierzyństwem, w połączeniu z modnymi, ekologicznymi produktami dla niemowląt to zestaw, który wydaje się skazany na sukces.
Źródło: Mashable