Killzone 3 używa 100% mocy PS3... O Bożena!

Po prostu kocham wypowiedzi twórców gier o wykorzystaniu mocy obliczeniowej sprzętu. Jest to tak samo głupie, jak gadanie, że człowiek wykorzystuje tylko ileś tam procent mózgu. Aktualnie grą, która dusi PS3 na maksa jest podobno "Killzone 3". Ciekawe jak będzie z "Killzone 4"? ;)

Szymon Adamus

04.02.2011 08:00

Po prostu kocham wypowiedzi twórców gier o wykorzystaniu mocy obliczeniowej sprzętu. Jest to tak samo głupie, jak gadanie, że człowiek wykorzystuje tylko ileś tam procent mózgu. Aktualnie grą, która dusi PS3 na maksa jest podobno "Killzone 3". Ciekawe jak będzie z "Killzone 4"? ;)

Arjan Brussee, dyrektor produkcji gierki, powiedział, że "Killzone 2" wykorzystywał 60% dostępnej mocy GPU i SPU. "Killzone 3" wykorzystuje już 100%. Oczywiście chodzi tutaj o jak najlepsze wykorzystanie wszelkich możliwości graficznych i obliczeniowych podzespołów PS3. Ale oczywiście ma to brzmieć tak, jakby z konsolki Sony nie dało się już wycisnąć nic więcej i w zasadzie reszta producentów powinna już zwijać manatki w oczekiwaniu na PS4.

A przy tym wszystkim, przy tym wypasionym, odpicowanym na maksa silniku wykorzystującym sto procent mocy konsoli, gierka nie działa w pełnym HD, ale w 720p. Podobno na ekranie dzieje się ciągle zbyt wiele, by można było wycisnąć z niej 1080p. Na pocieszenie jest 30 klatek na sekundę. Podobno gra nie ma nigdy schodzić poniżej tej wartości.

No zobaczymy. Oby tylko PlayStation się nie ugotowało od tych 100% wykorzystania mocy ;)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.