Kobiety w Internecie

Jeszcze nie tak dawno temu, bo zaledwie parę lat wstecz, Internet był w zasadzie zdominowany przez mężczyzn.

Kobiety w Internecie
K Falernowa

Teraz jest zupełnie inaczej, ale że kobieta zmienną jest i podobno nie sposób nas zrozumieć - ciągle szuka się odpowiedzi na pytanie: co my w tym Internecie robimy...?

O jej udzielenie pokusiła się ostatnio firma Hearst Digital.

Jeszcze nie tak dawno temu, bo zaledwie parę lat wstecz, Internet był w zasadzie zdominowany przez mężczyzn.

Teraz jest zupełnie inaczej, ale że kobieta zmienną jest i podobno nie sposób nas zrozumieć - ciągle szuka się odpowiedzi na pytanie: co my w tym Internecie robimy...?

O jej udzielenie pokusiła się ostatnio firma Hearst Digital.

Według wyników badania "We Know Women Online" ("znamy kobiety online") przeprowadzonego na próbie 4.566 kobiet odwiedzających należące do firmy Natmags strony internetowe, takie jak allaboutyou.com, cosmopolitan.co.uk, getlippy.com, handbag.com oraz netdoctor.co.uk - Internet jest dla kobiet chlebem powszednim.

Aż 85% badanych kobiet powiedziało, że loguje się do Sieci codziennie lub prawie codziennie - najczęściej odpowiadały tak panie mające od 25 do 34 lat. Respondentki traktują zresztą Internet bardzo poważnie: jest dla nich najważniejszym medium, wyprzedzającym nawet telewizję, a co dopiero radio, prasę codzienną, czy kino.

Gdzie najczęściej zaglądamy? Według raportu Hearst Digital, są to... strony czasopism - czyli najwyraźniej mimo, że wolimy Internet, to kolorowe magazyny dalej są w centrum naszych zainteresowań. Na kolejnych miejscach znalazły się natomiast poczta elektroniczna oraz serwisy społecznościowe.

Nic dziwnego, w końcu z natury jesteśmy towarzyskie. Podobno.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.