Kobiety żądają mobilnego shoppingu. Mężczyźni – chowajcie swoje karty kredytowe!

Kobiety żądają mobilnego shoppingu. Mężczyźni – chowajcie swoje karty kredytowe!
Joanna Szczepaniak

06.05.2010 19:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Napalona na zakupy kobieta jest bezwzględna, a technika tylko jej sprzyja. Damska część populacji chce kupować przez telefon, dostawać mobilnie zniżki i płacić za wszystko wirtualnie. Najlepiej kartą kredytową swojego mężczyzny ;). Co wy na to?

Napalona na zakupy kobieta jest bezwzględna, a technika tylko jej sprzyja. Damska część populacji chce kupować przez telefon, dostawać mobilnie zniżki i płacić za wszystko wirtualnie. Najlepiej kartą kredytową swojego mężczyzny ;). Co wy na to?

Firma miBuys przebadała 1600 kobiet korzystających z telefonów komórkowych. Z badania wynika, że zdecydowana większość „testowanych” kobiet żąda zakupów przez telefon i więcej promocji serwowanych przez mobilny marketing. Cały raport można pobrać ze strony miBuys.com.

Kobiety kochają być mobilne

  • 94% miłośniczek telefonów potwierdziło, że używa go nawet wtedy, gdy jest w domu i ma pod ręką więcej mobilnych urządzeń, takich jak laptop czy komputer stacjonarny
  • 70% kupuje rzeczy pod wpływem impulsu
  • 85% kobiet wykorzystuje mobilny internet prawie codziennie
  • 84% popiera reklamę mobilną
  • 67% kobiet jest zainteresowana otrzymywaniem zniżek w formie mobilnej
  • 93% ankieterek to łowczyni okazji
  • 93% wykazuje zainteresowanie rozwojem nowych technologii
  • 93% czuje się zagubiona bez telefonu komórkowego
  • 16% nie zna jeszcze reklamy mobilnej

Ponadto priorytetem w zakresie wydatków są ciuchy, kosmetyki i restauracje. Co ciekawe, jeśli kobiety dokonują zakupów pod wpływem impulsu, są to często zakupy zupełnie niepotrzebne, jednak ten fakt wydaje się być dla nich mało istotny.

Mark Bamber, dyrektor generalny miBuys powiedział: "To badanie jest wyraźnym sygnałem dla reklamodawców, że kobiety są już mobilnie zaangażowane i chętne do odkrywania nowych usług mobilnych. Ankieta tylko upewniła nas, że telefony komórkowe i urządzenia odgrywają znaczącą rolę w kontakcie marka-klient. Jednak nadal wielu firmom wydaje się, że kobiety dopiero poznają zalety usług telefonii komórkowej, tymczasem one już je bardzo dobrze znają, a teraz chcą otrzymać dostęp do różnych usług poprzez telefon ".

Kobiety nie dość, że w błyskawicznym tempie poznały zalety korzystania z mobilnych funkcji telefonu komórkowego, to żądają coraz więcej usług przeznaczonych specjalnie na ich potrzeby. Co więcej, z własnych obserwacji można dowieść, że płacenie za szybkie internetowe zakupy kartą kredytową swojego mężczyzny dla wielu kobiet wydaję się czymś normalnym, a często wręcz warunkiem związku ;). Coś za coś? : ).

Źródło: mibuys.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)