Kolejne zmiany na YouTube

Kolejne zmiany na YouTube22.01.2009 08:30
Kolejne zmiany na YouTube
Grzesiek Powalski

Jeśli nie lubisz reklam w swoich ulubionych serwisach mogą ci się nie spodobać zmiany, które szykuje YouTube. Platforma e-commerce YouTube’a, Click-to-Buy, będzie dostępna nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także na rynkach europejskich.

Jeśli nie lubisz reklam w swoich ulubionych serwisach mogą ci się nie spodobać zmiany, które szykuje YouTube. Platforma e-commerce YouTube’a, Click-to-Buy, będzie dostępna nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także na rynkach europejskich.

Platforma, która umożliwia partnerom YouTube’a dołączyć linki click-to-buy na angielskich klipach, opłaca się najwyraźniej zarówno serwisowi YouTube, jak i jego partnerom. Wczoraj po południu YouTube ogłosił, że będzie rozwijał funkcjonalność, aby wspierać także linki do sklepu iTunes w Niemczech, Hiszpanii i Niderlandach. Najprawdopodobniej jeśli sprawdzą się tam, to dotrą także do Polski.

Teraz wszyscy partnerzy będą mogli spożytkować dość kontrowersyjny system Content ID (używany do wyciszania klipów), aby zidentyfikować materiały użytkownika i porównać je z serwisem partnerskim, aby następnie wyświetlić linki click-to-buy na wszystkich filmikach stworzonych przez użytkownika. Jest to świetna wiadomość dla partnerów YouTube’a, ale nam może się już trochę mniej spodobać. Kto wie jakie będą kolejne zmiany.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)