Canal+ i Cyfra+ przeniosły się na nowe strony internetowe. Nadawca odświeżył też Internetowe Centrum Abonentów i zrezygnował z papierowego magazynu Plus+. Niedługo platforma wprowadzi też e-rachunek.
Canal+ i Cyfra+ przeniosły się na nowe strony internetowe. Nadawca odświeżył też Internetowe Centrum Abonentów i zrezygnował z papierowego magazynu Plus+. Niedługo platforma wprowadzi też e-rachunek.
[cytat]CYFRA+ wdraża obecnie nową strategię, w której centrum jest marka CANAL+, nasz największy wyróżnik na rynku płatnej telewizji. Wraz z wprowadzeniem nowych pakietów ze wszystkimi kanałami z rodziny CANAL+ chcieliśmy zaoferować klientom nowoczesną platformę komunikacyjną – atrakcyjną w formie i treści - mówi Maciej Kiryłło, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu i członek Zarządu spółki Canal+ Cyfrowy. [/cytat]
Cyfrowa komunikacja ma być wygodniejsza i szybsza niż drukowany magazyn "Plus+". Zapewne to też mniejszy problem dla nadawcy. Mnie takie rozwiązanie odpowiada. W dobie Internetu i wszędobylskich "ekranów" podpiętych do sieci szkoda papieru i czasu. Będziecie tęsknić za magazynem Canal+?
Magazyn trafiał do abonentów od roku 2005. Był dwumiesięcznikiem tworzonym na początku przez Riniger Axel Springer. W tym roku Canal+ Cyfrowy zajmował się jego produkcją samodzielnie. Ostatni, drugi tego roku numer został wysłany do klientów w tym miesiącu. Decyzja nie jest dziwna. W 2009 roku z podobnej publikacji zrezygnowała platforma n, tłumacząc się oszczędnościami. Obecnie zmiany w magazynie "TV2tygodnik" wprowadza też Cyfrowy Polsat.
Wygląda na to, że wszyscy chcą być cyfrowi.
Źródło: Canal+ • Pree • Fot. colemama Flickr