Konkurs Creative - WYNIKI

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu organizowanego przez Creative Gadżetomanię, GRRR oraz jejGadżety. W dalszej części tekstu znajdziecie nicki wszystkich 12 laureatów.

Konkurs Creative - WYNIKI
Marek Maruszczak

26.11.2009 17:30

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu organizowanego przez Creative Gadżetomanię, GRRR oraz jejGadżety. W dalszej części tekstu znajdziecie nicki wszystkich 12 laureatów.

Otrzymaliśmy mnóstwo komentarzy i za wszystkie dziękujemy. Wyróżniliśmy 12 osób, które odpowiedziały na pytanie zamieszczone na wszystkich trzech blogach.

Słuchawki Creative z serii Fatal1ty:

Szaro - Bo nic nie boli tak jak strata starego przyjaciela. Mam nadzieję, że nowe słuchawki będą służyły Ci równie wiernie.

Kaerel – „Po prostu” za Jacka w głowie i zwisający kabel.

Kamil - Co prawda equalizera nie ma, ale może dorobisz własny;)

Kurczaczak - Musisz tylko obiecać, że nie będziesz podsłuchiwał Gadżetomaniaków.

Hardcore – Liczymy na zdjęcia wszystkich „wszczepów”.

Kejzer – Za przejrzysty i konkretny opis swojego marzenia. I zgadzam się z tobą w 100%, gadżety powinny być tanie.

głośniki Creative t20 series II

Slawek - Za praktyczne podejście do tematu i dzieło dołączone do komentarza.

Łukasz - Bo też lubię czasami posłuchać jak pachnie dobry ser pleśniowy.

Amigo - Wszyscy lubimy naklejać!

głośniki Creative t40

Kenaj – Za docenienie piękna żarzących się lamp elektronowych.

DeVilio - Za bardzo aktywny udział w dyskusji na temat idealnego audiofilskiego gadżetu i chęć wszczepienia sobie złotych cewek. Mam nadzieję, że kiedy będzie to możliwe prześlesz nam kilka zdjęć i podzielisz się wrażeniami.

Marzycielka – Nie przestawaj marzyć!

Gratuluję wszystkim zwycięzcom i zachęcam wszystkich do brania udziału w naszych konkursach. Kolejne już niedługo!

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.