Konsolowy Wiedźmin leży

Konsolowy Wiedźmin leży

wiedzminski-talizman
wiedzminski-talizman
Szymon Adamus
30.04.2009 08:50

Gry-OnLine strzelają sobie w stopę, ale meritum ostatnich rewelacji dotyczyło anulowania konsolowej wersji gry Wiedźmin. Dzisiaj mamy potwierdzenie, że plotki były prawdziwe. Łowca potworów nie trafi na konsole. Przynajmniej nie teraz.

Gry-OnLine strzelają sobie w stopę, ale meritum ostatnich rewelacji dotyczyło anulowania konsolowej wersji gry Wiedźmin. Dzisiaj mamy potwierdzenie, że plotki były prawdziwe. Łowca potworów nie trafi na konsole. Przynajmniej nie teraz.

Po pierwsze firma Widescreen Games dała znać przez media, że prace nad Wiedźminem zostały wstrzymane bo CD Projekt nie płacił za ich pracę.

Po braku zapłaty od CD Projektu - dużej kwoty, którą mieliśmy otrzymać - przy naszym dużym zaangażowaniu w ten projekt, nie dostaliśmy pieniędzy za trzy miesiące; nie miałem innego wyboru jak wstrzymać prace zespołu - mówią przedstawiciele firmy.

Ale chwilę później pojawiła się odpowiedź CD Projektu (za Polygamią):

Wszystkie płatności zostały realizowane zgodnie z długoterminowym harmonogramem. Prawdą jest, że płatności były realizowane później niż pierwotnie planowaliśmy, ale było to spowodowane jedynie opóźnieniami w produkcji. Opóźnienia rosły, bo WSG wciąż nie dotrzymywało terminów.

i

*Obecnie prace zostały wstrzymane. Badamy wszystkie możliwe opcje, by kontynuować produkcję. Podjęcie tej decyzji było trudne i zasmuciło nas, bo zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi czeka na ten projekt. Robimy co w naszej mocy by znaleźć wyjście z tej sytuacji, jednak ostateczna decyzja musi gwarantować wysoką jakość produktu. *

Informacje potwierdziły się później w wywiadzie z Michałem Kiciński. Wszelkie wątpliwości co do przyszłości The Witcher : Rise of the White Wolf zostały rozwiane. Gra póki co leży.

*W tej sytuacji po kilku próbach wyprowadzenia projektu na prostą (również za pomocą zwiększania wsparcia za strony głównego zespołu CDProjekt RED), ostatecznie zmuszeni byliśmy zakończyć współpracę z WSG. Była to ogromnie trudna decyzja, jako, że w projekt włożyliśmy dużo serca, czasu, i energii. Jednak konieczna, gdyż dbałość o najwyższą jakość produkcji ma dla nas absolutny priorytet *- powiedział Polygamii Michał Kiciński.

Szkoda konsolowego Wiedźminka, ale jeśli musielibyśmy czekać na niego półtora roku czy dwa lata to cała ta zabawa mija się moim zdaniem z celem.

Co Wy o tym sądzicie?

Źródło: PolygamiaWP

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)