Kreatywne puszki na 125-lecie Coca-Coli

Kreatywne puszki na 125-lecie Coca-Coli
24.08.2011 16:00
Kreatywne puszki na 125-lecie Coca-Coli
Grzegorz Nowak
Grzegorz Nowak

Dokładnie tak - to już 125 lat, odkąd ludzkość może się cieszyć popularnym "odrdzewiaczem". Niektórzy nie wyobrażają sobie dnia bez chłodnej puszki, szczególnie kiedy jest tak upalnie jak ostatnio. Na tę niezwykłą okazję Coca-Cola przygotowała specjalne opakowania dla swojego flagowego produktu.

Dokładnie tak - to już 125 lat, odkąd ludzkość może się cieszyć popularnym "odrdzewiaczem". Niektórzy nie wyobrażają sobie dnia bez chłodnej puszki, szczególnie kiedy jest tak upalnie jak ostatnio. Na tę niezwykłą okazję Coca-Cola przygotowała specjalne opakowania dla swojego flagowego produktu.

Nie da się ukryć, że Coca-Cola stała się nie tylko jednym z najbardziej rozpoznawalnych napojów na świecie, ale także ikoną popkultury. Wielokrotnie pojawiała się także na Gadżetomanii - wystarczy, że przypomnicie sobie wpisy Pawła na temat tajemniczego przepisu na coca-colę, daftpunkowych butelek czy ciekawego eksperymentu z bąbelkami w roli głównej.

Peter Gregson
Peter Gregson

W ramach obchodów 125 rocznicy powstania napoju, producent zlecił przygotowanie specjalnych puszek dla Coca-Coli. Kilka agencji kreatywnych z całego świata podjęło wyzwanie stworzenia nowej wersji opakowania dla napoju, w tym projektanci m.in. z Wielkiej Brytanii, Serbii, czy Hongkongu.

Peter Gregson (Serbia) zainspirował się starymi reklamami napoju. Grafiki z plakatów popularnych w latach 30. i 40. ubiegłego wieku stanowią więc podstawę jego pomysłu. Z kolei wykorzystanie tzw. pin-up girls z rysunków Alberto Vargasa to pomysł agencji Bulletproof z Wielkiej Brytanii. Pracownicy Clot Inc. z Hongkongu postawili raczej na współczesną estetykę z rysunkami Jamesa Jarvisa.

Zaprezentowane puszki najprawdopodobniej będą dostępne jako limitowana edycja. Dajcie znać, które z nich najbardziej się Wam podobają.

Bulletproof
Bulletproof
Clot Inc.
Clot Inc.

Źródło: adweek.com

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)