Kreatywne puszki na 125‑lecie Coca-Coli
Dokładnie tak - to już 125 lat, odkąd ludzkość może się cieszyć popularnym "odrdzewiaczem". Niektórzy nie wyobrażają sobie dnia bez chłodnej puszki, szczególnie kiedy jest tak upalnie jak ostatnio. Na tę niezwykłą okazję Coca-Cola przygotowała specjalne opakowania dla swojego flagowego produktu.
24.08.2011 | aktual.: 11.03.2022 11:04
Dokładnie tak - to już 125 lat, odkąd ludzkość może się cieszyć popularnym "odrdzewiaczem". Niektórzy nie wyobrażają sobie dnia bez chłodnej puszki, szczególnie kiedy jest tak upalnie jak ostatnio. Na tę niezwykłą okazję Coca-Cola przygotowała specjalne opakowania dla swojego flagowego produktu.
Zobacz także
Nie da się ukryć, że Coca-Cola stała się nie tylko jednym z najbardziej rozpoznawalnych napojów na świecie, ale także ikoną popkultury. Wielokrotnie pojawiała się także na Gadżetomanii - wystarczy, że przypomnicie sobie wpisy Pawła na temat tajemniczego przepisu na coca-colę, daftpunkowych butelek czy ciekawego eksperymentu z bąbelkami w roli głównej.
W ramach obchodów 125 rocznicy powstania napoju, producent zlecił przygotowanie specjalnych puszek dla Coca-Coli. Kilka agencji kreatywnych z całego świata podjęło wyzwanie stworzenia nowej wersji opakowania dla napoju, w tym projektanci m.in. z Wielkiej Brytanii, Serbii, czy Hongkongu.
Zobacz także
Peter Gregson (Serbia) zainspirował się starymi reklamami napoju. Grafiki z plakatów popularnych w latach 30. i 40. ubiegłego wieku stanowią więc podstawę jego pomysłu. Z kolei wykorzystanie tzw. pin-up girls z rysunków Alberto Vargasa to pomysł agencji Bulletproof z Wielkiej Brytanii. Pracownicy Clot Inc. z Hongkongu postawili raczej na współczesną estetykę z rysunkami Jamesa Jarvisa.
Zaprezentowane puszki najprawdopodobniej będą dostępne jako limitowana edycja. Dajcie znać, które z nich najbardziej się Wam podobają.
Źródło: adweek.com