Kto wygrał konkurs na najlepszy sklep internetowy 2010 r.?

W rywalizacji brały udział serwisy oparte na platformie SklepyFirmowe.pl. Jury składające się z ekspertów z branży e-commerce oceniało sklepy w kilku kategoriach. Kto zdobył główną nagrodę?

Wieniec laurowy dla zwycięzcy (Fot. Flickr/h.koppdelaney/Lic. CC by-nd)
Wieniec laurowy dla zwycięzcy (Fot. Flickr/h.koppdelaney/Lic. CC by-nd)
Łukasz Michalik

W rywalizacji brały udział serwisy oparte na platformie SklepyFirmowe.pl. Jury składające się z ekspertów z branży e-commerce oceniało sklepy w kilku kategoriach. Kto zdobył główną nagrodę?

Za najlepszy nowy sklep roku 2010 został uznany serwis Klockowo.pl. W ramach tej kategorii rywalizowały wyłącznie sklepy założone w 2010 roku. Zdziwienie budzą jednak kryteria konkursu – tytuł najlepszego został przyznany na podstawie... wartości sprzedaży online.

Klockowo.pl
Klockowo.pl

Mam wrażenie, że przy takich założeniach zamiast szacownego jury wystarczyłaby tabelka z Excela ;). Niezależnie od tego zwycięskiemu sklepowi należą się gratulacje.

Nieco ciekawiej prezentowały się kryteria pozostałych kategorii - nagrody przyznawano również za wygląd oraz za najlepszy katalog produktów. Za najlepszą szatę graficzną jury nagrodziło sklep Freestylemarket.pl, oferujący sprzęt sportowy.

Freestylemarket.pl
Freestylemarket.pl

Najlepszą, a raczej – wybiegając poza określenia konkursowe – największą ofertą może pochwalić się drogeria Uholki.pl. W jej katalogu znajduje się ponad 6 tys. produktów.

Uholki.pl
Uholki.pl

Zwycięzcy otrzymali nagrody w postaci bonów, uprawniających do zakupu usług partnerów konkursu. Laureaci mogą przeznaczyć bony na pozycjonowanie, linki sponsorowane i szkolenia. Ponadto najlepsze sklepy otrzymały nagrody pieniężne.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.