Kup sobie pluszaka z gry!

Marketing to marketing. W branży rozrywkowej na samej sprzedaży produktu się nie kończy. Dochodzą do tego jeszcze zyski z dystrybucji gadżetów, wykorzystywania loga/wizerunku i innych rzeczy. A ten pluszak powyżej to dzieło Capcomu, wydawcy i producenta gry Okamiden, gdzie ów zwierz się pojawia.

Kup sobie pluszaka z gry!
Henryk Tur

Marketing to marketing. W branży rozrywkowej na samej sprzedaży produktu się nie kończy. Dochodzą do tego jeszcze zyski z dystrybucji gadżetów, wykorzystywania loga/wizerunku i innych rzeczy. A ten pluszak powyżej to dzieło Capcomu, wydawcy i producenta gry Okamiden, gdzie ów zwierz się pojawia.

[url=http://grrr.pl/2010/06/24/dead-or-alive-3d-kasumi-jak-zywa/]Kasumi jak żywa!

[/url]

Miłośników NDS u nas nie brak, więc może i oni zainteresują się wilczątkiem? A jeśli ktoś nie słyszał o Okamiden (nie wydano w Polsce tego tytułu), poniżej trailer gry:

Źródło: www.planetds.de

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)