Lara przeciśnie się przez filtr rodzinny

Lara przeciśnie się przez filtr rodzinny

Lara przeciśnie się przez filtr rodzinny
Mateusz Gajewski
12.01.2009 18:22

Eidos zastanawia się nad zmianą wyglądu ikony gier wideo. Mowa oczywiście o Larze Croft - pięknej pani archeolog, która zarówno w swojej komputerowej postaci, jak i tym realnym odpowiedniku, pobudza wyobraźnię męskiej części graczy (kto wie, może i żeńskiej?).

Firma zamierza podjąć takie kroki ze względu na słabą sprzedaż ostatniej części gry Tomb Raider Underworld. Oczekiwania Eidosu były o jakieś 20 milionów funtów większe...

Eidos zastanawia się nad zmianą wyglądu ikony gier wideo. Mowa oczywiście o Larze Croft - pięknej pani archeolog, która zarówno w swojej komputerowej postaci, jak i tym realnym odpowiedniku, pobudza wyobraźnię męskiej części graczy (kto wie, może i żeńskiej?).

Firma zamierza podjąć takie kroki ze względu na słabą sprzedaż ostatniej części gry Tomb Raider Underworld. Oczekiwania Eidosu były o jakieś 20 milionów funtów większe...

Według badań popularność Lary spada przede wszystkim w USA. Prawdopodobnie większość graczy jest już znudzona wizerunkiem tej samej bohaterki, wszakże Lara ma już 13 lat. Od czasu premiery pierwszej części Tomb Raidera jej wizerunek zmienił się minimalnie. Może się także okazać, że niska sprzedaż wiąże się z wyglądem pani archeolog. Większość (rozsądnych) rodziców zabrania dzieciakom grania w gry, w których ponętna i "cycata" kobieta wygina śmiało ciało. Cóż, mi to wcale nie przeszkadza...

PS. W zestawieniu najlepszych growych dziewcząt Lara wylądowała na ostatnim miejscu, więc coś w tym musi być...

Źródło: edge-online

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)