LEGO i Pac‑Man - tak się sprzedaje ciuchy
Jeśli ktoś jeszcze Wam kiedyś powie, że gry to zabawa dla żałosnych nolifeów to pokażcie tej osobie kampanię reklamową firmy LAVIN Paris. Jej pracownicy raczej znają się na tym co jest modne, a co nie. Mimo to (a raczej: dlatego!) w kampanii, której fotki widzicie tu w i pełnej wiadomości wykorzystano najbardziej "geekowe" elementy pop kultury jakie można znaleźć: Pac-Mana i klocki LEGO.
Jeśli ktoś jeszcze Wam kiedyś powie, że gry to zabawa dla żałosnych nolifeów to pokażcie tej osobie kampanię reklamową firmy LAVIN Paris. Jej pracownicy raczej znają się na tym co jest modne, a co nie. Mimo to (a raczej: dlatego!) w kampanii, której fotki widzicie tu w i pełnej wiadomości wykorzystano najbardziej "geekowe" elementy pop kultury jakie można znaleźć: Pac-Mana i klocki LEGO.
Za zdjęcia odpowiada Hartland Villa.
Aż chce sie wyciągnąć spod łóżka klocki z dzieciństwa i zbudować ten kultowy komisariat czy ciężarówkę... w sumie to czemu nie!? Do końca dnia mnie nie ma.
Źródło: mymodernmet.com