LG rozszerza usługi Apple. Skorzystają użytkownicy innych marek
Firma LG dodała szereg aplikacji i funkcji Apple do telewizorów działających pod kontrolą systemu webOS Hub – również tych należących do innych marek. Usługi są już dostępne w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie.
07.02.2023 12:18
Na kompatybilnych inteligentnych telewizorach, które są oparte na ekosystemie webOS Hub, użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp do aplikacji Apple TV i Apple Music, a także połączyć się z urządzeniami AirPlay i HomeKit, bez konieczności podłączania przystawki Apple TV lub innego sprzętu.
"Wraz z wprowadzeniem aplikacji Apple TV, Apple Music, AirPlay i HomeKit do ekosystemu webOS Hub firma LG udoskonala i rozszerza swoją platformę smart TV webOS. Zwiększa jednocześnie jej dostępność, aby mogło z niej wygodnie korzystać jeszcze więcej konsumentów" – podaje LG w komunikacie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
LG poszerza ofertę rozrywki na webOS Hub
W webOS Hub dostępnych jest obecnie 10 razy więcej marek niż na początku 2021 roku, dzięki czemu oferuje on producentom inteligentnych telewizorów większy zakres personalizacji, a klientom większą wygodę i większy wybór treści. LG współpracuje obecnie łącznie z 200 partnerami, takimi jak Seiki, Eko, Stream System, Konka, Aiwa i Hyundai.
Aplikacja Apple TV i Apple Music są już dostępne w ponad 100 krajach. Właściciele telewizorów z systemem webOS od 200 marek partnerskich będą tam mogli korzystać z rosnącej listy treści i atrakcyjnych funkcji. Najnowsze telewizory OLED i telewizory UHD z systemem webOS Hub obsługują AirPlay i HomeKit, dzięki czemu więcej odbiorców może korzystać ze zwiększonej użyteczności i wygody, jaką zapewniają te zaawansowane telewizory.
Konrad Siwik, dziennikarz Gadżetomanii