Lista zadań w Gmailu

Lista zadań w Gmailu

gmail1
gmail1
Mateusz
01.06.2009 13:30

Wysyłając dużą ilość e-maili często zapominamy o tym co mieliśmy zrobić. Jeśli posiadamy podręczny notatnik to być może nie zapomnimy o czymś ważnym, gorzej jeśli nasze zadanie "zapisujemy" w głowie. Aby opanować to wszystko warto posłużyć się listą zadań, którą posiada Gmail.

Wysyłając dużą ilość e-maili często zapominamy o tym co mieliśmy zrobić. Jeśli posiadamy podręczny notatnik to być może nie zapomnimy o czymś ważnym, gorzej jeśli nasze zadanie "zapisujemy" w głowie. Aby opanować to wszystko warto posłużyć się listą zadań, którą posiada Gmail.

Listę zadań uruchamiany w prosty sposób. Przechodzimy do Laboratorium (Ustawienia -> Laboratorium) i wyszukujemy dodatek Lista Zadań. Klikamy Włącz i zapisujemy zmiany.

Teraz po lewej stronie pod koszem i kontaktami pojawi się przycisk Lista Zadań. Kiedy go naciśniesz po prawej stronie pojawi się okienko, w którym będziesz mógł dopisać nowe zdanie do wykonania.

Możesz wybrać termin jego wykonania, umieścić uwagi itd. Zadania możesz grupować w listy, które tworzysz i usuwasz sam.

gmail3
gmail3

Nowe zadanie możesz utworzyć także za pomocą przycisku Więcej czynności. Aby to zrobić przejdź do wybranego e-maila, wciśnij Więcej czynności -> Dodaj do zadań (lub wciśnij kombinację Shift + T). Pamiętaj, że aby użyć kombinacji klawiszy Shift + T musisz mieć uruchomione skróty klawiaturowe (Ustawienia -> Ogólne -> Skróty klawiaturowe włączone).

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)