Live Chat z obsługą Allegro
04.09.2009 08:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
E-mail to dobre i pewne narzędzie do komunikowania się w różnorakich sprawach, ale gdy chcemy załatwić jakąś ważną sprawę szybko i sprawnie lepiej sprawdza się forma komunikacji w czasie rzeczywistym. Allegro wreszcie umożliwiło komunikację z obsługą serwisu za pomocą Live Chatu, jednak usługa ta nie jest dostępna dla wszystkich.
E-mail to dobre i pewne narzędzie do komunikowania się w różnorakich sprawach, ale gdy chcemy załatwić jakąś ważną sprawę szybko i sprawnie lepiej sprawdza się forma komunikacji w czasie rzeczywistym. Allegro wreszcie umożliwiło komunikację z obsługą serwisu za pomocą Live Chatu, jednak usługa ta nie jest dostępna dla wszystkich.
Jedynie użytkownicy ze statusem Super Sprzedawca VIP, czyli te osoby, które z reguły najczęściej korzystają z pomocy obsługi serwisu, mogą komunikować się z przedstawicielami portalu za pomocą Live Chatu. Usługa oferuje zapisywanie wiadomości, drukowanie, a także dokończenie rozmowy poprzez e-mail.
Twórcą aplikacji jest firma LIVECHAT Software, która tak jak Allegro należy do koncernu Naspers, więc wszystko zostaje w rodzinie. Jak mówi LIVECHAT Software w miarę upływu czasu usługa będzie dostępna także dla innych grup użytkowników portalu aukcyjnego, jednak wszystko zależy od efektów i wykorzystania jej przez VIPów.
Źródło: idg