Logitech świeci przykładem. Jednak nie wszyscy wciskają nam dziadostwo

Kilka dni temu opisywaliśmy perypetie klienta Nokii. Lokalny oddział fińskiej firmy zlekceważył go i – choć działał w ramach prawa – pozostawił po sobie fatalne wrażenie. Okazuje się jednak, że są w Polsce firmy, których podejście do klientów można uznać za wzorowe.

Logitech świeci przykładem. Jednak nie wszyscy wciskają nam dziadostwo 1Kolejka klientów (Fot. Flickr/Dominic's pics/Lic. CC by)
Łukasz Michalik

Kilka dni temu opisywaliśmy perypetie klienta Nokii. Lokalny oddział fińskiej firmy zlekceważył go i – choć działał w ramach prawa – pozostawił po sobie fatalne wrażenie. Okazuje się jednak, że są w Polsce firmy, których podejście do klientów można uznać za wzorowe.

Chwalebnym przykładem świeci Logitech. Jeden z użytkowników Wykopu przeżył nieprzyjemną sytuację. Jadąc samochodem umieścił w plecaku laptopa z włożonym do portu USB odbiornikiem od bezprzewodowej myszki Logitecha. W wyniku gwałtownego hamowania plecak spadł.

Jak się okazało podczas upadku uszkodzeniu uległ odbiornik, a w takiej sytuacji warta kilkaset złotych myszka była bezużyteczna. Problem był tym większy, że uszkodzonej części nie można było znaleźć na aukcjach internetowych, a na stronie producenta odbiornik został wyceniony na 20 euro.

Właściciel bezużytecznej – chwilowo – myszki wysłał jednak do Logitecha e-mail z opisem całej sytuacji i pytaniem o możliwość kupienia nadajnika w cenie niższej, niż figuruje w oficjalnym cenniku.

Ku swojemu zdziwieniu po niedługim czasie dostał odpowiedź – Logitech postanowił przesłać uszkodzoną część za darmo. Jak widać nie wszystkie firmy traktują klientów jak intruzów. Logitech wyróżnił się bardzo pozytywnie na tle polskich standardów.

Pozornie taka reakcja powinna być normą – nie chodzi tu bynajmniej o charytatywną działalność firm, ale o założenie, że koszty poniesione na drobny gest zwrócą się wielokrotnie dzięki zakupom zadowolonego klienta.

Tak jednak nie jest – większość firm zdaje się nie rozumieć tej prostej zasady. A może macie odmienne doświadczenia? Jeśli jako klienci zostaliście potraktowani w sposób zasługujący na uznanie, podzielcie się swoimi doświadczeniami!

Źródło: Wykop

Źródło artykułu: WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Nowe tropy w sprawie odwrotu Napoleona. Badacze przebadali zęby żołnierzy
Nowe tropy w sprawie odwrotu Napoleona. Badacze przebadali zęby żołnierzy
Najbardziej jadowita ryba świata. Jak działa jad szkaradnicy?
Najbardziej jadowita ryba świata. Jak działa jad szkaradnicy?
Syberyjskie tatuaże. Na mumii sprzed 2 tysięcy lat
Syberyjskie tatuaże. Na mumii sprzed 2 tysięcy lat
Może uszkodzić sprzęt. Ekspert ostrzega przed popularną pastą termoprzewodzącą
Może uszkodzić sprzęt. Ekspert ostrzega przed popularną pastą termoprzewodzącą
YouTube podnosi jakość starych filmów. AI skaluje materiały nawet do 1080p
YouTube podnosi jakość starych filmów. AI skaluje materiały nawet do 1080p
Wspólna koncepcja. Czym właściwie jest świaodmość?
Wspólna koncepcja. Czym właściwie jest świaodmość?
Otworzyli sarkofag sprzed 2 tys. lat. Szczątki zachowały się wyjątkowo dobrze
Otworzyli sarkofag sprzed 2 tys. lat. Szczątki zachowały się wyjątkowo dobrze
Gboard na Androida ma nowe opcje. Sprawdź aktualizację
Gboard na Androida ma nowe opcje. Sprawdź aktualizację
Efekt zmian klimatycznych. Mikroorganizmy budzą się po latach
Efekt zmian klimatycznych. Mikroorganizmy budzą się po latach
To był największy wybuch w historii. Car-bomba wywołała globalny niepokój
To był największy wybuch w historii. Car-bomba wywołała globalny niepokój
Zmiany w Messengerze. Przygotuj się
Zmiany w Messengerze. Przygotuj się
Nowa gra ze świata Wiedźmina w fazie przygotowań. Szukają scenarzysty
Nowa gra ze świata Wiedźmina w fazie przygotowań. Szukają scenarzysty