Logitech świeci przykładem. Jednak nie wszyscy wciskają nam dziadostwo

Kilka dni temu opisywaliśmy perypetie klienta Nokii. Lokalny oddział fińskiej firmy zlekceważył go i – choć działał w ramach prawa – pozostawił po sobie fatalne wrażenie. Okazuje się jednak, że są w Polsce firmy, których podejście do klientów można uznać za wzorowe.

Kolejka klientów (Fot. Flickr/Dominic's pics/Lic. CC by)
Kolejka klientów (Fot. Flickr/Dominic's pics/Lic. CC by)
Łukasz Michalik

Kilka dni temu opisywaliśmy perypetie klienta Nokii. Lokalny oddział fińskiej firmy zlekceważył go i – choć działał w ramach prawa – pozostawił po sobie fatalne wrażenie. Okazuje się jednak, że są w Polsce firmy, których podejście do klientów można uznać za wzorowe.

Chwalebnym przykładem świeci Logitech. Jeden z użytkowników Wykopu przeżył nieprzyjemną sytuację. Jadąc samochodem umieścił w plecaku laptopa z włożonym do portu USB odbiornikiem od bezprzewodowej myszki Logitecha. W wyniku gwałtownego hamowania plecak spadł.

Jak się okazało podczas upadku uszkodzeniu uległ odbiornik, a w takiej sytuacji warta kilkaset złotych myszka była bezużyteczna. Problem był tym większy, że uszkodzonej części nie można było znaleźć na aukcjach internetowych, a na stronie producenta odbiornik został wyceniony na 20 euro.

Właściciel bezużytecznej – chwilowo – myszki wysłał jednak do Logitecha e-mail z opisem całej sytuacji i pytaniem o możliwość kupienia nadajnika w cenie niższej, niż figuruje w oficjalnym cenniku.

Ku swojemu zdziwieniu po niedługim czasie dostał odpowiedź – Logitech postanowił przesłać uszkodzoną część za darmo. Jak widać nie wszystkie firmy traktują klientów jak intruzów. Logitech wyróżnił się bardzo pozytywnie na tle polskich standardów.

Pozornie taka reakcja powinna być normą – nie chodzi tu bynajmniej o charytatywną działalność firm, ale o założenie, że koszty poniesione na drobny gest zwrócą się wielokrotnie dzięki zakupom zadowolonego klienta.

Tak jednak nie jest – większość firm zdaje się nie rozumieć tej prostej zasady. A może macie odmienne doświadczenia? Jeśli jako klienci zostaliście potraktowani w sposób zasługujący na uznanie, podzielcie się swoimi doświadczeniami!

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.