Logo Dead Island na cenzurowanym
Polak potrafi, a konkretnie Techland. Najpierw pojawił się trailer Dead Island, który z miejsca zdobył olbrzymią popularność (1,5 miliona odsłon w kilka dni robi wrażenie), potem do tej gry wymyślono takie logo, że zostało ono OCENZUROWANE na terenie Ameryki Północnej. Widzicie je tu po cenzurze. Chcecie zobaczyć oryginał?
Polak potrafi, a konkretnie Techland. Najpierw pojawił się trailer Dead Island, który z miejsca zdobył olbrzymią popularność (1,5 miliona odsłon w kilka dni robi wrażenie), potem do tej gry wymyślono takie logo, że zostało ono OCENZUROWANE na terenie Ameryki Północnej. Widzicie je tu po cenzurze. Chcecie zobaczyć oryginał?
No cóż, wisielcy nie przypadli do gustu ESRB. Ale to dobrze, ponieważ dzięki temu o Dead Island znowu głośno na świecie. Brawo Techland!
Źródło: uk.pc.ign.com