Ludzie jak ptaki - to trzeba zobaczyć! [wideo]
Trudno o bardziej niesamowite widoki niż te w dzisiejszym wideo. Stanowi ono dowód, że aby stworzyć naprawdę piękny filmik, nie trzeba się uciekać do 3D i innych skomplikowanych efektów komputerowych - wystarczą pomysł, kamera i odpowiednie oprogramowanie.
20.04.2011 12:00
Trudno o bardziej niesamowite widoki niż te w dzisiejszym wideo. Stanowi ono dowód, że aby stworzyć naprawdę piękny filmik, nie trzeba się uciekać do 3D i innych skomplikowanych efektów komputerowych - wystarczą pomysł, kamera i odpowiednie oprogramowanie.
Wideo jest materiałem reklamowym australijskiej firmy Melbourne Skydive Centre, oferującej skoki spadochronowe, ze szczególnym uwzględnieniem skydivingu (skoki z otwieraniem spadochronu na niskiej wysokości). Film został wyprodukowany przez studio designerskie Betty Wants In. Użyte w reklamie hasło "Experience human flight" tłumaczy się jako "Doświadcz ludzkiego latania".
Materiały nakręcone zostały przy użyciu specjalnej kamery do sportów ekstremalnych marki GoPro, a postprodukcja obejmowała m.in. poprawki kolorystyki, a także dodanie efektu spowolnienia. Ten ostatni uzyskano przez zastosowanie wtyczki Twixtor do Adobe After Effects. Muzyka to "She is" Salieri Music Inc - kawałek dostępny jest na Getty Images.
Efekt połączenia wszystkich elementów można podziwiać poniżej.
Źródło: Vimeo