Manufaktura Game Session: będzie biednie - plan atrakcji

Wczoraj obiecaliśmy Wam dokładny rozkład jazdy jesiennego Manufaktura Game Session. Spełniamy obietnicę – oto lista wydarzeń najciekawszych z punktu widzenia GRRRaczy.

Czy powróci nasza ulubiona Wii-bokserka?
Czy powróci nasza ulubiona Wii-bokserka?
Mateusz Gajewski

Wczoraj obiecaliśmy Wam dokładny rozkład jazdy jesiennego Manufaktura Game Session. Spełniamy obietnicę – oto lista wydarzeń najciekawszych z punktu widzenia GRRRaczy.

Impreza rozpocznie się w piątek (i chcielibyśmy, aby potrwała nieprzerwanie do niedzieli!). Ten dzień będzie praktycznie w całości poświęcony firmie CD Projekt i jej grom (główny nacisk został położony na promocję Split/Second i Arcania: Gothic 4).

Oczywiście wspomnianych tytułów nie musimy opisywać. Każdy, kto zaliczył Pure, powinien też wziąć się za Split/Second. Samą grę można wyrwać za dość przystępną cenę -  już od dłuższego czasu znajduje się na rynku (stąd też moje pytanie, po co w ogóle ją promować?). To by było na tyle z ciekawych rzeczy. Co z piątkiem? Będzie biednie. Niestety.

Drugi dzień pokazów ma należeć do Ubisoftu, który pokaże wiele tytułów, w tym (uwaga, tutaj cytat z informacji prasowej!) „najnowszy, stworzony przez Techland, Call of Juarez: Więzy Krwi”. C’mon! Call of Juarez jest najnowszą grą Ubisoftu?! Dawać tu Assassin’s Creed: Brotherhood, a nie stare, odgrzane kotlety! Żal.pl pełną gębą, prawda?

W ostatnim dniu Manufaktura Game Session ma pozwolić graczom sprawdzić konsolę Wii (szkoda, że zabraknie najnowszej konkurencji konsoli Nintendo, a więc Kinecta i PS Move). Przygotowano także kącik dla najmłodszych (Aidem Media), w którym dzieci będą mogły grać w kolorowe i przemoc-free tytuły.

Największym (i chyba jedynym) plusem całej imprezy jest kącik retro przygotowany przez Studenckie Centrum Informatyczne Politechniki Łódzkiej. Znajdziemy w nim gadżety związane z komputerami i grami minionej epoki. Wielkie dyskietki, magnetofony Commodore i joysticki – czad!

Widać jednak wyraźnie, że jest to impreza promocyjna, mająca raczej przyciągnąć do galerii handlowej potencjalnych klientów niż prawdziwych miłośników gier. Wypada się jednak pokazać – w końcu to jedyna tego typu inicjatywa w regionie łódzkim.

PS Oddajcie nam Poznań Game Arena!!!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.