Masz konto w Santanderze? Ważna informacja dla klientów
Santander Bank Polska znalazł się w centrum medialnego zainteresowania. Klienci mogą się zastanawiać, czy czekają ich zmiany dotyczące nazwy firmy, logo, a także aplikacji mobilnej za sprawą umowy sprzedaży udziałów na rzecz grupy Erste. Santander stawia sprawę bardzo jasno.
Bank wyjaśnia wątpliwości, informując, że na ten moment nie są planowane zmiany dotyczące nazwy, logo, aplikacji czy obsługi bankowości internetowej. Monika Nowakowska, Dyrektor Departamentu Public Relations w Santanderze, zaznacza w odpowiedziach dla serwisu dobreprogramy, że wszystkie doniesienia o rzekomych zmianach to jedynie spekulacje medialne, na które instytucja nie zamierza odpowiadać.
"Dla klientów Santander Bank Polska wszystko działa jak zwykle. Zarówno bankowość internetowa, jak i aplikacje funkcjonują bez zmian" − wyjaśnia Monika Nowakowska w oświadczeniu. Nowe funkcje w aplikacji mobilnej również nie są pomijane. Niedawno dodano opcję realizacji automatycznych płatności przy pomocy mechanizmu Autopay na trasie Konin-Poznań. To kolejna autostrada, na której można korzystać z takiej wygody.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kierowcy wykorzystujący aplikację muszą ją skonfigurować w zakładce Transport, Bilety, Usługi, aby móc szybciej przejeżdżać przez bramki, bez konieczności zatrzymywania się i oczekiwania w kolejce. Santander informuje, że dane do płatności podaje się tylko raz przy konfiguracji i nie trzeba ich potwierdzać każdorazowo.
Aby korzystać z nowych funkcji aplikacji, warto na bieżąco ją aktualizować. To także dobra zasada na co dzień, dzięki której użytkownicy oprogramowania mogą mieć pewność, że korzystają z najlepiej dopracowanych wersji aplikacji. Często oznacza to także najświeższe zabezpieczenia, dzięki którym program jest odporny na potencjalne ataki z zewnątrz.