Media Markt uruchamia 20 tys. punktów odbioru zamówień. Wśród nich Żabka, Orlen i Poczta Polska
Media Markt postanowił zadbać o wygodę swoich klientów w dobie pandemii koronawirusa. Sieć uruchamia kolejnych 20 tysięcy punktów odbioru zamówień. Na liście znalazły się m.in. sklepy spożywcze Żabka, stacje paliw Orlen i Poczta Polska.
Media Markt nie próżnuje w czasie pandemii koronawirusa. Wzrost zainteresowania zakupami online przyczynił się do podjęcia decyzji o poszerzeniu funkcjonalności oraz rozwinięcia logistyki popularnej sieci. Wszystko po to, aby wyeliminować jakiekolwiek problemy związane z odbieraniem zamówionych przesyłek.
Sieć poinformowała o nawiązaniu współpracy ze sklepami spożywczymi Żabka, Pocztą Polską, kioskami Ruchu, właścicielem sieci paczkomatów i stacjami paliw Orlen. Dzięki temu znacząco zwiększy liczbę punktów odbioru zakupów internetowych. Według przekazanych informacji jest ich aż 20 tysięcy.
- Aktualnie koncentrujemy się na zapewnieniu możliwie przyjaznego i sprawnego procesu sprzedaży online oraz szybkich i bezpiecznych dostawach do klientów. Kolejnym ważnym krokiem w zapewnieniu maksymalnej wygody zakupów internetowych jest uruchomienie dużej liczby punktów odbioru. Dzięki temu nasi klienci mogą teraz odebrać swoje zamówienie w dowolnym czasie, podczas zakupów spożywczych, wizyty na stacji paliw, czy na poczcie - mówi Paweł Kuźma, dyrektor e-commerce w Media Markt Saturn Polska.
Niedawno Media Markt poinformował o uruchomieniu usługi dostawy tego samego dnia dla mieszkańców największych miast w Polsce. Sieć udostępniła również bogatą ofertę nowoczesnej elektroniki w serwisie Allegro.
Media Markt Saturn Polska zamknął również sklep internetowy Redcoon.pl, którego był właścicielem od 9 lat. Firma argumentowała swoją decyzję chęcią skupienia się na bardziej rozpoznawalnej marce, jaką jest Media Markt.
Od połowy marca większość z blisko 90 sklepów popularnej sieci pozostaje zamknięta z powodu ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa.