Mediabuy jako baza mediów

Mediabuy jako baza mediów09.12.2008 10:00
Mediabuy jako baza mediów
Grzesiek Powalski

Jeśli szukaliście miejsca, w którym łatwo byłoby znaleźć informacje na temat mediów, może zainteresować was mediabuy.pl. Serwisowi temu daleko jeszcze choćby do Marketingu przy kawie, ale pomysł z zebraniem dużej bazy, w której znalazłyby się nawet niszowe czasopisma, czy stacje radiowe jest całkiem ciekawy.

Jeśli szukaliście miejsca, w którym łatwo byłoby znaleźć informacje na temat mediów, może zainteresować was mediabuy.pl. Serwisowi temu daleko jeszcze choćby do Marketingu przy kawie, ale pomysł z zebraniem dużej bazy, w której znalazłyby się nawet niszowe czasopisma, czy stacje radiowe jest całkiem ciekawy.

Z jednej strony mediabuy.pl oferuje na przykład bazę czasopism, z informacją o nakładzie, czy periodyczności. Z drugiej mają się tu pojawiać też ostatnie wydarzenia z rynku mediów. Obecnie jednak poza tą bazą i śladowymi informacjami, co działo się w ostatnim czasie w tym temacie, nie ma zbyt wielu ciekawych rzeczy. Są tam takie działy jak Prasa, Radio, Outdoor, czy Internet. Jednak w zasadzie przeczytamy tu raczej o tym, co się powinno tu znaleźć, niż jakieś konkretne informacje.

Uważam też, że sam design strony nie jest szczególnie zachwycający i mógłby wyglądać dużo nowocześniej. Brakuje tu jednak przede wszystkim treści. Nie mogłem znaleźć informacji o statusie, jednak dla mnie strona prezentuje się, jakby była ciągle w wersji beta. Uważam jednak, że samo ujęcie serwisu jest całkiem ciekawe. Spodobał mi się zwłaszcza pomysł z wyszukiwarką różnych mediów.

Źródło: Startups

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)