Mężczyźni tracą więcej czasu w YouTube niż kobiety

Mimo kryzysu stale zwiększa się liczba osób korzystających z sieciowych serwisów wideo. Coraz więcej ludzi przekonuje się do mobilnego dostępu. Panowie spędzają na oglądaniu klipów więcej czasu niż panie.

youtube-logo1
youtube-logo1
Andrzej Biernacki

Mimo kryzysu stale zwiększa się liczba osób korzystających z sieciowych serwisów wideo. Coraz więcej ludzi przekonuje się do mobilnego dostępu. Panowie spędzają na oglądaniu klipów więcej czasu niż panie.

Ośrodek Pew Internet opublikował raport na temat aktywności amerykańskich internautów. Okazało się, że już 62% użytkowników sieci w USA ogląda wideo online. Nawet z serwisów społecznościowych korzysta mniej osób (46%).

Miłośnikami multimediów są przede wszystkim ludzie młodzi. Tutaj odsetek osób, które oglądają klipy wynosi 89% (kategoria wiekowa 18-29 lat). Rok temu było to tylko 72%. Pew ustalił także, że już co trzeci internauta miał okazję obejrzeć przez WWW pełnometrażowy film lub audycję telewizyjną.

Z tej grupy co czwarty podłączył swój komputer do telewizora i obejrzał klip na dużym ekranie. 14% zdecydowało się na wyświetlenie materiału wideo za pomocą telefonu komórkowego - jak widać tutaj jest jeszcze wiele do zrobienia.

Wśród najbardziej zaawansowanych użytkowników (zaglądających do YouTube praktycznie codziennie) więcej jest mężczyzn niż kobiet (23% do 15%). Wynika z tego niezbicie, że panowie częściej obijają się w pracy ;).

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.