Microsoft HoloLens i Halo 5: graj bez telewizora

Gry z Xbox One działające na HoloLens? To możliwe. Najnowszy filmik pokazuje, że taka gra naprawdę ma sens.

Microsoft HoloLens i Halo 5: graj bez telewizora
Juliusz Czarnecki

02.12.2015 23:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najnowszy film to pokaz możliwości Microsoft HoloLens. Dzięki niemu dowiadujemy się, że okulary AR mogą współpracować z konsolą Xbox One i takie połączenie ma wiele zalet. Rozgrywkę zaczyna się w tradycyjny sposób, a gra wyświetlana jest na ekranie telewizora. W dowolnej chwili obraz można przesyłać na okulary HoloLens, wyświetlając grę… na przykład na ścianie. Świetne rozwiązanie w sytuacji, gdy ktoś chce “przejąć” telewizor, a my nie mamy zamiaru przerywać rozgrywki. Albo gdy chcemy kontynuować ją już w innym pokoju.

Streaming Halo from my Xbox One to my HoloLens

Warto przypomnieć, że Xbox One będzie współpracował także z goglami VR - Oculus Rift. W tym przypadku będzie to jednak nietypowe wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości. Najpierw obraz z konsoli będzie przesyłany na komputer, a dopiero potem na Oculus Rift. To oznacza, że bez peceta nie doświadczymy wirtualnej rzeczywistości na konsoli Xbox One. Na dodatek nie będzie to “pełne VR”. Zostaniemy przeniesieni do sali kinowej, gdzie wyświetlona będzie gra. Co za tym idzie, rozglądać można się jedynie po pomieszczeniu, a nie całym świecie gry.

oculus rift - Xbox One Sneak Peek [HD]

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (1)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.