Microsoft HoloLens: rozszerzona rzeczywistość pomoże w kupnie auta
20.11.2015 15:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Volvo i Microsoft współpracują ze sobą, dzięki czemu w salonach samochodowych HoloLens zostanie wykorzystane do promocji pojazdów.
Wygląda na to, że bez wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości trudno nam będzie robić zakupy. Rzecz jasna wciąż będzie to możliwe, ale nowe technologie ułatwią decyzję. Gogle VR pomogą w remoncie, a rozszerzona rzeczywistość taka jak Microsoft HoloLens przyda się przy wyborze auta.
Microsoft i Volvo już pracują nad wykorzystaniem HoloLens w salonach samochodowych. Filmik prezentujący możliwości technologii przedstawia klientów, którzy dzięki rozszerzonej rzeczywistości mogą dosłownie zobaczyć najmniejszy szczegół znajdujący się w pojeździe: zdjąć karoserię czy zajrzeć pod podwozie.
Szczególnie ciekawie zapowiada się przegląd i opis funkcji. Microsoft HoloLens wyświetli i szczegółowo przedstawi np. technologię znajdującą się w samochodzie i jej znaczenie. Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie, by pokazać klientom filmik, ale nie da się ukryć, że rozszerzona rzeczywistość ułatwia sprawę. Na dodatek czyni to w znacznie efektowniejszy i ciekawszy sposób.