Microsoft kusi studentów niską ceną Windows 7

Microsoft kusi studentów niską ceną Windows 7

windows
windows
Mateusz
18.09.2009 12:09

Microsoft stara się jak może i próbuje przyciągnąć jak najwięcej klientów. Właśnie rozpoczęto kolejną promocję, która jest skierowana do studentów. Osoby uczące się w wybranych uczelniach otrzymają rabaty i będą mogły kupić Windows 7 w cenie 30 dolarów (USA) lub 30 funtów (Wielka Brytania). Wszystko po to, aby odciągnąć jak największą ilość osób od Apple.

Microsoft stara się jak może i próbuje przyciągnąć jak najwięcej klientów. Właśnie rozpoczęto kolejną promocję, która jest skierowana do studentów. Osoby uczące się w wybranych uczelniach otrzymają rabaty i będą mogły kupić Windows 7 w cenie 30 dolarów (USA) lub 30 funtów (Wielka Brytania). Wszystko po to, aby odciągnąć jak największą ilość osób od Apple.

Studenci ze Stanów Zjednoczonych mogą składać zamówienia od 17 września i pobrać system w dniu jego premiery czyli 22 października. Osoby mieszkające na terenie Wielkiej Brytanii mogą kupować system od 22 września, a możliwość pobrania go otrzymają w tym samym czasie co ludzie  mieszkający w USA.

Microsoft chce zmniejszyć ceny w zamian za wzrost udziałów na rynku. To drugi ruch w kierunku studentów. W zeszłym miesiącu firma z Redmond ogłosiła bowiem, że  Windows 7 będzie działał również z netbookami. Wszystko po to aby stać się ciekawą i atrakcyjną alternatywą dla komputerów Mac. Jak bowiem wiadomo, w ostatnich latach to Apple stało się ulubioną firmą osób uczących się.

Nowa promocja jest przeznaczona dla tych, którzy już posiadają PC'ty. Mieszkańcy Wielkiej Brytanii muszą bowiem posiadać oryginalną kopię Windows XP lub Visty. Takie ograniczenia nie zostały wprowadzone w USA. Tam wystarczy posiadać sprzęt, który da radę obsłużyć nowy system. Co ważne, gigant z Redmond wymaga potwierdzenia przynależności do danej uczelni w postaci podania adresu e-mail przydzielanego przez uniwersytety studentom.

Źródło: Channel Register

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)