Microsoft Natal bez wstecznej kompatybilności?

Strona głównaMicrosoft Natal bez wstecznej kompatybilności?
29.09.2009 11:30
natal-bckwds-comp
natal-bckwds-comp
Damian
Damian

Miało być tak fajnie, a to jedna wielka... Projekt Natal zapowiada się niezwykle interesująco. Okazuje się jednak, że może nie być aż tak fajnie. Według najnowszych plotek, Natal nie będzie miał jak działać z wcześniejszymi grami.

Miało być tak fajnie, a to jedna wielka... Projekt Natal zapowiada się niezwykle interesująco. Okazuje się jednak, że może nie być aż tak fajnie. Według najnowszych plotek, Natal nie będzie miał jak działać z wcześniejszymi grami.

Sam pamiętam, jak jeszcze pisałem, że demo powstało na silniku Unreal Engine 3, czyli na tym, na którym powstaje bardzo dużo gier. Już wtedy sugerowano, że najprawdopodobniej będzie wystarczył prosty patch, który doda obsługę Natala w starszych grach i będzie pozamiatane. Okazuje się jednak, że nie będzie tak różowo.

Najprawdopodobniej prosty patch nie będzie wystarczający. Wymagana będzie spora zmiana w kodzie gry, a to już nie jest takie proste, jakby mogło się wydawać. Poza tym, nie każde studio będzie chciało się w to bawić.

Podkreślam jednak, że są to na razie plotki. Mam nadzieję, że okażą się nieprawdziwe, bo byłaby to ogromna strata.

Źródło: Ubergizmo

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)