Microsoft odpowiada reklamówkami pt. "I'm a PC"

Microsoft odpowiada reklamówkami pt. "I'm a PC"
20.09.2008 20:00
Paweł Cebula
Paweł Cebula

Wspominałem już, że Microsoft planuje wydać 300 mln dolarów na poprawę wizerunku Visty. Znamy już nieco więcej szczegółów odnośnie całej kampanii. Microsoft będzie próbował zachęcić użytkowników do skorzystania z Visty, wykorzystując konwencje znaną z cyklu reklam Apple "Hello, I’m a Mac"

Wspominałem już, że Microsoft planuje wydać 300 mln dolarów na poprawę wizerunku Visty. Znamy już nieco więcej szczegółów odnośnie całej kampanii. Microsoft będzie próbował zachęcić użytkowników do skorzystania z Visty, wykorzystując konwencje znaną z cyklu reklam Apple "Hello, I’m a Mac"

W reklamówkach "Hello, I'm a Mac" mamy do czynienia z porównaniem Maków z komputerami klasy PC (najczęściej pracującymi pod kontrolą systemu Windows). Oczywiście Apple stara się jak najbardziej uwypuklić zalety swoich produktów, ośmieszając i wytykając błędy konkurencji.

Microsoft uznał, że dobrym pomysłem będzie przygotowanie adekwatnej odpowiedzi - w ten sposób powstanie seria spotów pt.: "I'm a PC". Do zmiany wizerunku tej firmy zaproszone zostały różne gwiazdy - jak np. Pharrell Williams czy Eva Longoria. Jedną z pierwszych jest:

Jak widać, Microsoft próbuje pokazać jak wielu jest użytkowników komputerów klasy PC, podkreślając ich uniwersalność, wszechstronność zastosowań przez wiele osób. Spoty tego typu mogą sprawić, że więcej osób zmieni zdanie na temat Microsoftu i jego produktów, ale wszystko zależy od tego, czy Microsoft wykorzysta nadarzającą się okazje i odpowiednio zripostuje dotychczasowe reklamówki Apple.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)