Microsoft w końcu przestał nudzić. Zobacz nagrodzoną reklamę Windowsa 7 [wideo]

Reklamy Microsoftu, choć niekiedy całkiem niezłe, zazwyczaj były o klasę gorsze od klipów konkurencji – wystarczy wspomnieć choćby świetną kampanię Apple’a Get a Mac. Tym razem firma z Redmond zerwała z nudnym schematem.

Studenci bez laptopów z Windowsem? To niemożliwe! ;) (Fot. Flickr/maebmij/Lic. CC by-sa)
Studenci bez laptopów z Windowsem? To niemożliwe! ;) (Fot. Flickr/maebmij/Lic. CC by-sa)
Łukasz Michalik

Reklamy Microsoftu, choć niekiedy całkiem niezłe, zazwyczaj były o klasę gorsze od klipów konkurencji – wystarczy wspomnieć choćby świetną kampanię Apple’a Get a Mac. Tym razem firma z Redmond zerwała z nudnym schematem.

Autorami klipu reklamującego Windowsa 7 są Jamal Dedeaux i Rebecca Haze. Nie skupia się on na parametrach technicznych, ale przekonuje, jak łatwo utrzymać kontakt dzięki produktom Microsoftu.

Jak pokazuje reklama, tysiące kilometrów przestaje być przeszkodą, gdy masz przy sobie laptopa z Windowsem. Choć reklama jest zabawna, Microsoft sporo ryzykuje, sugerując, że jego młodzi klienci są tak blisko etapu, w którym imiona ich dziewczyn kończą się na .JPG ;).

Klip został przygotowany w ramach konkursu Cannes Video Contest 2011. Zadaniem uczestników było nakręcenie krótkiej reklamy Windowsa 7, adresowanej do młodszych użytkowników systemu Microsoftu.

Konkursowe reklamy miały pokazać, w jaki sposób pecety z Windowsem 7 pomagają w studenckim życiu. Co ciekawe, tylko jeden ze zwycięskich filmów odnosi się bezpośrednio do nauki ;).

Wszystkie nagrodzone w konkursie filmy możecie zobaczyć na stronie Microsoftu.

Trzeba przyznać, że pomysł na wykorzystanie niezależnych filmów wydaje się bardzo dobry – reklamy nie nudzą i nie przytłaczają marketingowym bełkotem, a przedstawione w nich historie są całkiem zabawne.

Miejmy nadzieję, że w podobnym stylu będzie utrzymana kampania Windowsa 8. Czy zapewni nowemu OS-owi marketingowy sukces?

Źródło: Labnol.org

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.