Microsoft wyda 300 mln dolarów na poprawę wizerunku Visty

Paweł Cebula

31.08.2008 12:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

O nie najlepszej prasie jaką ma Windows Vista wiedzą wszyscy. Microsoftowi nie pozostaje nic innego jak próbować zmienić wizerunek tego systemu. Wiadomo już, że firma z Redmond zamierza wydać kwotę 300 mln dolarów na ogólną poprawę wizerunku najnowszego systemu Windows.

O nie najlepszej prasie jaką ma Windows Vista wiedzą wszyscy. Microsoftowi nie pozostaje nic innego jak próbować zmienić wizerunek tego systemu. Wiadomo już, że firma z Redmond zamierza wydać kwotę 300 mln dolarów na ogólną poprawę wizerunku najnowszego systemu Windows.

Tak naprawdę nie wiadomo czy mimo sporego wkładu finansowego uda się choć trochę zmienić sposób postrzegania następcy Windowsa XP. Negatywna opinia odnośnie systemu jest tak głęboko zakorzeniona, że będzie niezmiernie trudno ją zmienić. Liczba osób uprzedzonych do Visty jest ogromna - bywa i tak, że Ci, którzy nie mieli nawet styczności z tym systemem już mają wyrobione zdanie chętnie dzieląc się nim z ludźmi ze swojego otoczenia.

Sukcesem mogłyby się okazać oryginalne reklamy - w stylu "Get a Mac" tworzone przez Apple. Użytkowników trzeba przekonywać stopniowo - krok po kroku, dostarczając im argumentów przemawiających za systemem.

Jeżeli chodzi o złą sławę Visty to nie bez winy są np. producenci laptopów - Dell, IBM, HP - którzy bardzo często wybierają właśnie Windowsa Vistę, dodatkowo dorzucając mnóstwo firmowego - całkowicie zbędnego - oprogramowania, które w sposób znaczący zmniejsza komfort pracy komputera.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)