Microsoft znów próbuje być zabawny

Microsoft znów próbuje być zabawny

Microsoft znów próbuje być zabawny
Krzysztof Bartnik
23.10.2009 11:12

Dlaczego ludzie z tak dużym entuzjazmem podchodzą teraz do nowych produktów Microsoftu? Marketingowcom firmy wydaje się, że to dzięki pseudośmiesznym reklamom, jakie wypuszczają przy każdej okazji. Ostatnio zostaliśmy "nagrodzeni" kolejnym spotem.

Dlaczego ludzie z tak dużym entuzjazmem podchodzą teraz do nowych produktów Microsoftu? Marketingowcom firmy wydaje się, że to dzięki pseudośmiesznym reklamom, jakie wypuszczają przy każdej okazji. Ostatnio zostaliśmy "nagrodzeni" kolejnym spotem.

Po wprowadzeniu nowej wersji usługi Windows Marketplace, Microsoft postanowił zabrać swoich fanów do swojego tajnego laboratorium - miejsca, gdzie testowane i akceptowane/odrzucane są aplikacje. Filmik to oczywiście pstryczek w nos Apple, wyśmiewający głupie aplikacje, które trafiają na AppStore (przynajmniej ja to tak odebrałem).

Zobaczcie sami:

Inside the Microsoft Apps Lab

Śmieszne? Dla mnie średnio, choć przy kilku aplikacjach pojawił się u mnie niewymuszony uśmiech. Szybko skojarzyłem jednak całość z inną, mało śmieszną reklamą Microsoftu, w której pojawił się Bill Gates i Jerry Seinfeld. Nie był to ósmy cud świata (łagodnie mówiąc):

Microsoft Ad Strives for Comedy

O wiele lepiej firma Gatesa i Ballmera wypadła w spotach z cyklu* "I'm a PC"* i tego wizerunku radziłbym się trzymać:

Microsoft nie musi być cool i trendy jak Apple - niech po prostu robi swoje, a cały świat ich doceni jak ostatnio przy Windows 7.

Co sądzicie o nowej reklamie i takim "spoko luz" wizerunku gigant z Redmond?

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)