Miliard odsłon na YouTube. Komu udała się ta sztuka?

Przed nim osiągnęło to tylko dwoje artystów. Można więc powiedzieć, że znany raper właśnie dołączył do muzyków najpopularniejszych z popularnych.

Kadr z teledysku
Kadr z teledysku
Michał Michał Wilmowski

24.02.2011 16:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przed nim osiągnęło to tylko dwoje artystów. Można więc powiedzieć, że znany raper właśnie dołączył do muzyków najpopularniejszych z popularnych.

Ekskluzywne grono z miliardem odsłon na YouTube na koncie składało się do tej pory z dwóch osób: Lady Gagi i Justina Biebera, którzy bój o żółtą koszulkę lidera stoczyli w październiku zeszłego roku. Wygrała Lady Gaga.

Po nich było długo, długo nic i Michael Jackson z 600 milionami odsłon. Dziś zmarły Król Popu ma ich niewiele więcej - 630 milionów. Eminem zaś właśnie przekroczył miliard, pokonując też takie gwiazdy, jak Rihanna, Shakira czy Britney Spears.

Jak ocenia Mashable, to nie powinna być niespodzianka dla nikogo, kto śledzi poczynania artystów w serwisach społecznościowych. Eminem jest jednym z tych, którzy najlepiej promują się w Internecie.

Ma ponad 3 miliony followersów na Twitterze i prawie 29 milionów fanów na Facebooku, gdzie popularniejsza od niego jest tylko Lady Gaga. Ciekawy jest zwłaszcza jego profil na Twitterze, na który - co wcale nie takie oczywiste - zdarza mu się wrzucać samodzielnie twitty.

Eminem powinien być przykładem dla polskich artystów, którzy albo wypisują w serwisach społecznościowych kompletne bzdury pełne błędów językowych, albo mają nudne profile, wypełniane od A do Z przez speców od promocji.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (1)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.