Milion odsłon w kilka dni! Natanek Batmanek bije rekordy na YouTube

Takiego virala dawno w Polsce nie było. Nieemitowana reklama Tesco wykorzystująca postać ks. Natanka stała się prawdziwym hitem wśród internautów – i to w ciągu zaledwie paru dni.

Natanek Batmanek (Fot. YouTube)
Natanek Batmanek (Fot. YouTube)
Michał Michał Wilmowski

Takiego virala dawno w Polsce nie było. Nieemitowana reklama Tesco wykorzystująca postać ks. Natanka stała się prawdziwym hitem wśród internautów – i to w ciągu zaledwie paru dni.

Znacie ks. Piotra Natanka? Jeśli jakimś cudem jeszcze nie, to w skrócie mogę Wam powiedzieć, że jest on sławny, bo nie lubi Żydów, masonów i Unii Europejskiej, a przede wszystkim zna wiele ciekawych miejsc, w których pojawia się szatan.

Jego kazania wykorzystywali już w swojej radosnej twórczości internauci, teraz czas na agencje interaktywne tworzące reklamy dla znanych polskich marek. Pierwszej z nich właśnie się udało.

Jak donosi serwis Interaktywnie, nieemitowana reklama Tesco z Natankiem Batmankiem, która pojawiła się w Internecie w piątek, już ma ponad milion odsłon na YouTube. W klipie występuje znany z innych reklam Tesco Henio - teraz wyraźnie natchniony.

Klip stworzyła agencja Pride&Glory Interactive, która podała, że jest on popularny również w innych serwisach. W ciągu pierwszych trzech dni jego obecności w Sieci na Facebooku pojawiło się aż 100 tysięcy odnośników do niego.

O filmiku dyskutują blogerzy i internauci w serwisach społecznościowych. Brand24 wyliczył, że dzięki niemu w social media mówi się o Tesco aż 15 razy więcej niż do tej pory. To niesamowity sukces i dobry przykład dla wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne virale.

Co ciekawe, Tesco nie jest pierwszą firmą, która próbuje skorzystać z popularności ks. Natanka. Wcześniej, na początku października, reklamę z niejakim Piotrem Szatankiem wypuścił Citeam, a widziało ją do dziś zaledwie 30 tys. użytkowników.

Piotr Szatanek - kazanie VII

Oznacza to, że sama postać ks. Natanka nie jest aż tak niezwykła, żeby chwytało wszystko, co jest wariacją na temat jego kazań. Może to i lepiej.

Źródło: Interaktywnie

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.