Milion odsłon w kilka dni! Natanek Batmanek bije rekordy na YouTube
Takiego virala dawno w Polsce nie było. Nieemitowana reklama Tesco wykorzystująca postać ks. Natanka stała się prawdziwym hitem wśród internautów – i to w ciągu zaledwie paru dni.
Takiego virala dawno w Polsce nie było. Nieemitowana reklama Tesco wykorzystująca postać ks. Natanka stała się prawdziwym hitem wśród internautów – i to w ciągu zaledwie paru dni.
Znacie ks. Piotra Natanka? Jeśli jakimś cudem jeszcze nie, to w skrócie mogę Wam powiedzieć, że jest on sławny, bo nie lubi Żydów, masonów i Unii Europejskiej, a przede wszystkim zna wiele ciekawych miejsc, w których pojawia się szatan.
Jego kazania wykorzystywali już w swojej radosnej twórczości internauci, teraz czas na agencje interaktywne tworzące reklamy dla znanych polskich marek. Pierwszej z nich właśnie się udało.
Jak donosi serwis Interaktywnie, nieemitowana reklama Tesco z Natankiem Batmankiem, która pojawiła się w Internecie w piątek, już ma ponad milion odsłon na YouTube. W klipie występuje znany z innych reklam Tesco Henio - teraz wyraźnie natchniony.
Klip stworzyła agencja Pride&Glory Interactive, która podała, że jest on popularny również w innych serwisach. W ciągu pierwszych trzech dni jego obecności w Sieci na Facebooku pojawiło się aż 100 tysięcy odnośników do niego.
O filmiku dyskutują blogerzy i internauci w serwisach społecznościowych. Brand24 wyliczył, że dzięki niemu w social media mówi się o Tesco aż 15 razy więcej niż do tej pory. To niesamowity sukces i dobry przykład dla wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne virale.
Co ciekawe, Tesco nie jest pierwszą firmą, która próbuje skorzystać z popularności ks. Natanka. Wcześniej, na początku października, reklamę z niejakim Piotrem Szatankiem wypuścił Citeam, a widziało ją do dziś zaledwie 30 tys. użytkowników.
Piotr Szatanek - kazanie VII
Oznacza to, że sama postać ks. Natanka nie jest aż tak niezwykła, żeby chwytało wszystko, co jest wariacją na temat jego kazań. Może to i lepiej.
Źródło: Interaktywnie