Mitsubishi opuszcza rynek LCD i skupia się na dużych panelach
Wpis gościnny z Multi-blog.pl. Firma Mitsubishi zdecydowała się na ograniczenie swojego udziału w sektorze płaskich telewizorów. Produkty tej firmy nie znikną, ale wybór będzie znacznie mniejszy.
24.03.2011 08:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wpis gościnny z Multi-blog.pl. Firma Mitsubishi zdecydowała się na ograniczenie swojego udziału w sektorze płaskich telewizorów. Produkty tej firmy nie znikną, ale wybór będzie znacznie mniejszy.
[cytat]Naszym celem jest odzyskanie pozycji producenta dużych ekranów - oświadczyła Cayce Blanchard, zastępca dyrektora do spraw komunikacji w amerykańskim oddziale firmy. Będziemy produkowali i sprzedawali telewizory projekcyjne (MDPTV) i Laservue w rozmiarach 73 cali i większych. W sektorze systemów profesjonalnych skupimy się na sprzedaży projektorów, cyfrowych ścian, drukarek i dużych wyświetlaczy do użytku publicznego.[/cytat]
Firma zamierza rozbudować swoją ofertę sprzętu profesjonalnego w Ameryce Południowej i centrum kontynentu. Największą bombą jest informacja o opuszczeniu sektora LCD-TV. Mitsubishi Digital Electronics America będzie cięła etaty. Zamknie swoje biura w Ontario i Braselton, przekazując wszystkie usługi do Irvine. Zmniejszy się też zatrudnienie w meksykańskiej fabryce, chociaż sam zakład pozostanie otwarty i zajmie się produkcją paneli o dużych przekątnych.
Źródło: Multi-blog