Mobile Business Event: warsztaty „Czy można zaplanować skuteczność – czyli reklama w mobilnym Internecie”

Mobile Business Event: warsztaty „Czy można zaplanować skuteczność – czyli reklama w mobilnym Internecie”

Mobile Business Event: warsztaty „Czy można zaplanować skuteczność – czyli reklama w mobilnym Internecie”
Paweł Żmuda
20.08.2010 12:12

Już na początku września w Warszawie podczas Mobile Buisness Event zorganizowane zostaną warsztaty dotyczące marketingu w mobilnym Internecie. Ta stosunkowo nowa dziedzina reklamy szybko znajduje wielu zwolenników na licznych rynkach całego świata, także w Polsce. Prowadzeniem warsztatów zajmie się szef marketingu i sprzedaży z firmy Mobilvi - pierwszej polskiej sieci reklamowej w mobilnym Internecie. Patronat nad imprezą obejmie sieć Blomedia oraz blog vBeta.

Już na początku września w Warszawie podczas Mobile Buisness Event zorganizowane zostaną warsztaty dotyczące marketingu w mobilnym Internecie. Ta stosunkowo nowa dziedzina reklamy szybko znajduje wielu zwolenników na licznych rynkach całego świata, także w Polsce. Prowadzeniem warsztatów zajmie się szef marketingu i sprzedaży z firmy Mobilvi - pierwszej polskiej sieci reklamowej w mobilnym Internecie. Patronat nad imprezą obejmie sieć Blomedia oraz blog vBeta.

Lucjan Exner pokaże, jak w praktyce stosować najnowsze narzędzia mobilnego marketingu i przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową w mobilnym internecie. W czasie trzech sesji tematycznych będzie można poznać najważniejsze aspekty mobilnego internetu oraz nowoczesne sposoby reklamy w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych. Uczestnicy warsztatów uzyskają odpowiedź na pytanie, czym jest mobilny internet i jakie ma perspektywy na polskim rynku. Ponadto na podstawie prezentowanych przykładów nauczą się, jak wykorzystać technologię mobilnego internetu w firmie, i dowiedzą się, dlaczego warto mieć mobilną witrynę w sieci.

Dodatkowo poznają korzyści, jakie daje mobilny marketing w komunikacji z konsumentem przy wykorzystaniu możliwości precyzyjnego targetowania przekazów reklamowych. Na koniec zaplanowano również dyskusje i omówienie najlepszych praktyk w zakresie reklamy w mobilnym internecie.

Lucjan Exner posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu nowoczesnych strategii marketingowych, pracował między innymi dla takich marek, jak: Sony, Samsung, Indesit, Fujifilm, Unimil. Jako ekspert sprzedaży i marketingu współpracował również ze spółką doradczą Kolaja&Partners. Zainteresowanych poznaniem najnowszych narzędzi marketingowych i skutecznych sposobów wykorzystania nowoczesnej technologii mobilnej do konstruowania i emisji komunikatów oraz reklamowania produktów i usług serdecznie zapraszamy do udziału w naszych warsztatach. Rejestracji można dokonać pod adresem: http://www.mobile.nf.pl/zgloszenie/

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)