Modern Warfare 2 kontra prawdziwy Czarnobyl

Pod koniec tego miesiąca premiera gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci, kontynuacji S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Wierny grrracz minio podesłał nam namiary na filmik, który dzięki potędze Modern Warfare 2 wzbudzi w fanach Stalkera apetyt na nową odsłonę.

Szymon Adamus

14.11.2009 13:00

Pod koniec tego miesiąca premiera gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci, kontynuacji S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla. Wierny grrracz minio podesłał nam namiary na filmik, który dzięki potędze Modern Warfare 2 wzbudzi w fanach Stalkera apetyt na nową odsłonę.

Film mało dynamiczny, ale ciekawy pod jednym względem. Zauważyliście jak często pojawiają się już porównania świata gier do rzeczywistości? Podobne zestawienia widzieliśmy w przypadku GTA IV, Crysisa czy Forza Motorsport 3. Oczywiście kiedyś też można było coś takiego zrobić, ale chodzi o stronę techniczną. Dzisiaj gry prezentują czasem już taką jakość, ale iluzja zaczyna być prawie przerażająca. Fotorealizm jest piękny w przypadku wyścigów, ale co będzie z grami (i graczami) za 30 lat gdy w FPS-ach i tytułach takich jak GTA możliwe będzie stworzenie grafiki imitującej prawie idealnie prawdziwy świat?

Przyznam, że perspektywa strzelania do postaci wyglądających jak realni ludzie trochę mnie przeraża.

Jak sądzicie za ile lat uda się stworzyć w grach światy tak realistyczne, że niemożliwe do odróżnienia od naszego?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.