MySpace kurczy się na rzecz Facebooka?

MySpace zaczyna powoli odczuwać skutki wzmożonej aktywności konkurencji ze strony Facebooka i Twittera. Portal należący do Ruperta Murdocha traci coraz bardziej na popularności a kluczowi pracownicy opuszczają firmę.

facebook-logo
facebook-logo
Mariusz Jasiński

Wielki koncern medialny News Corporation, należący do wyżej wymienionego miliardera odnotował spadek popularności swojej internetowej perełki, jaką jest MySpace.

MySpace zaczyna powoli odczuwać skutki wzmożonej aktywności konkurencji ze strony Facebooka i Twittera. Portal należący do Ruperta Murdocha traci coraz bardziej na popularności a kluczowi pracownicy opuszczają firmę.

Wielki koncern medialny News Corporation, należący do wyżej wymienionego miliardera odnotował spadek popularności swojej internetowej perełki, jaką jest MySpace.

MySpace ostatnio zarejestrował duży spadek oglądalności i obecnie nie posiada nawet połowy liczby unikalnych odwiedzin co Facebook. MySpace posiadał 124 miliony unikalnych gości w zeszłym miesiącu, jest to spadek o ponad 2 procent. Dla porównania Facebook odnotował 276 milionów unikalnych odwiedzin w tym samym czasie, jest to wzrost o ponad 16 procent.

W 2005 roku firma News Corp. przejęła MySpace za 580 milionów dolarów. Wówczas uważane było to za mistrzowskie posunięcie. Dziś MySpace boryka się różnymi problemami, czego konsekwencją jest zamykanie regionalnych biur, pisaliśmy o tym przy okazji zamknięcia polskiego biura.

Monetyzacja Twittera jest efektem gwałtownego sukcesu. Widać pewną tendencję, że niegdyś potężne kolosy, potrafią zostać przyćmione przez, nowe innowacyjne pomysły, które swoim zasięgiem funkcjonalności są znacznie zawężone. Mimo, że na internetowym rynku jest miejsce dla każdego, to nie da się nie zauważyć nadal wzmacniającej się pozycji lidera, którym od dłuższego czasu jest Facebook. A mówi się już o 200 milionach użytkowników tego portalu.

źródło: Guardian

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.