N zdobywa rynek?

N zdobywa rynek?

N zdobywa rynek?
Szymon Adamus
17.05.2007 17:13

Telewizja N weszła na polski rynek pół roku temu i wprawiła w osłupienie fanów nowoczesnej telewizji. Mało kto przypuszczał, że rozwój HDTV w Polsce będzie tak szybki, a jej użytkownicy od początku dostaną w swe ręce aż tyle programów HD i dodatkowych opcji. Maciej Sojka, prezes ITI Neovision, zapowiada dalsze atrakcje. Będą to między innymi nRadio, filmowe hity na żądanie i nowe kanały na platformie.

Telewizja N weszła na polski rynek pół roku temu i wprawiła w osłupienie fanów nowoczesnej telewizji. Mało kto przypuszczał, że rozwój HDTV w Polsce będzie tak szybki, a jej użytkownicy od początku dostaną w swe ręce aż tyle programów HD i dodatkowych opcji. Maciej Sojka, prezes ITI Neovision, zapowiada dalsze atrakcje. Będą to między innymi nRadio, filmowe hity na żądanie i nowe kanały na platformie.

Na dzień dzisiejszy mamy 142,253 abonentów. Jesteśmy zadowoleni po sześciu miesiącach funkcjonowania. Do końca roku planujemy mieć 300 tys. abonentów. W przyszłym roku chcemy osiągnąć poziom 500 tys., co pozwoli nam osiągnąć wskaźnik rentowności EBITDA – powiedział w środę na multimedialnej prezentacji Maciej Sojka.

Od września mamy spodziewać się uaktualnienia systemu kontroli N. Interfejs będzie trójwymiarowy, a nawigacja wygodniejsza. Przez dekoder N będziemy mogli także surfować po kanał informacyjnych TVN-u i innych stronach HTML.

Wspomniane na początku nRadio to także ciekawy pomysł. Muniek Staszczyk, Beata Kozidrak, Kayah, Leszek Możdżera i brytyjski skrzypek Nigel Kennedy stworzą swoje prywatne rozgłośnie internetowe. Użytkownicy N posłuchają na nich ulubionych kawałków artystów.

Obraz

Swoje miejsce na platformie N znajdzie także Jurek Owsiak z całodobową OTV (Owsiak TV).

Źródło: Wirtualne Media

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)