Na Wii nie ma dobrych FPS‑ów
To tylko moje wrażenie, czy ostatnio pojawia się więcej niż zwykle krytycznych wypowiedzi na temat Wii? Xbox i PS3 zaczynają pokazywać naprawdę ostre zęby graficzne i może dopiero teraz, niektórzy zauważyli, że konsola Nintendo jest pod względem oprawy "dość" ułomna.
Tak czy inaczej według Erica Nofsingera z Voltage Software (twórcy Conduita) na Wii nie było do tej pory dobrych FPS-ów...
To tylko moje wrażenie, czy ostatnio pojawia się więcej niż zwykle krytycznych wypowiedzi na temat Wii? Xbox i PS3 zaczynają pokazywać naprawdę ostre zęby graficzne i może dopiero teraz, niektórzy zauważyli, że konsola Nintendo jest pod względem oprawy "dość" ułomna.
Tak czy inaczej według Erica Nofsingera z Voltage Software (twórcy Conduita) na Wii nie było do tej pory dobrych FPS-ów...
Według Nofsingera jego firma stworzyła Conduit na Wii bo wierzą, że jej posiadacze oczekują dobrych FPSów. Po prostu do tej pory nie mieli okazji jeszcze w takie zagrać.
Coś w tym jest chociaż nie do końca: Metroid Prime 3 Corruption, Medal Of Honor: Heroes 2 i Call of Duty: World at War to trzy gry, które były są na znakomitym poziomie. Szczególnie przy Metroidzie spędziłem dziesiątki godzin z bananem na twarzy. Gra nie dość, że miodna, to jeszcze atrakcyjna wizualnie i świetnie zaprojektowana.
Słowa pracownika Voltage Software można więc potraktować jako element promocyjny nowej gry. Pozostaje jednak kwestia słabych osiągów Wii i pytanie jak długo ta konsola będzie jeszcze w stanie konkurować z produktami Microsoftu i Sony? Nawet mając przewagę w sprzedaży sprzętu na świecie.
Źródło: nintendoeverything • Fot. technabob