Na Wii nie ma dobrych FPS‑ów

wii-zapper
wii-zapper
Szymon Adamus

27.04.2009 09:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To tylko moje wrażenie, czy ostatnio pojawia się więcej niż zwykle krytycznych wypowiedzi na temat Wii? Xbox i PS3 zaczynają pokazywać naprawdę ostre zęby graficzne i może dopiero teraz, niektórzy zauważyli, że konsola Nintendo jest pod względem oprawy "dość" ułomna.

Tak czy inaczej według Erica Nofsingera z Voltage Software (twórcy Conduita) na Wii  nie było do tej pory dobrych FPS-ów...

To tylko moje wrażenie, czy ostatnio pojawia się więcej niż zwykle krytycznych wypowiedzi na temat Wii? Xbox i PS3 zaczynają pokazywać naprawdę ostre zęby graficzne i może dopiero teraz, niektórzy zauważyli, że konsola Nintendo jest pod względem oprawy "dość" ułomna.

Tak czy inaczej według Erica Nofsingera z Voltage Software (twórcy Conduita) na Wii  nie było do tej pory dobrych FPS-ów...

Według Nofsingera jego firma stworzyła Conduit na Wii bo wierzą, że jej posiadacze oczekują dobrych FPSów. Po prostu do tej pory nie mieli okazji jeszcze w takie zagrać.

Coś w tym jest chociaż nie do końca: Metroid Prime 3 Corruption, Medal Of Honor: Heroes 2 i Call of Duty: World at War to trzy gry, które były są na znakomitym poziomie. Szczególnie przy Metroidzie spędziłem dziesiątki godzin z bananem na twarzy. Gra nie dość, że miodna, to jeszcze atrakcyjna wizualnie i świetnie zaprojektowana.

Słowa pracownika Voltage Software można więc potraktować jako element promocyjny nowej gry. Pozostaje jednak kwestia słabych osiągów Wii i pytanie jak długo ta konsola będzie jeszcze w stanie konkurować z produktami Microsoftu i Sony? Nawet mając przewagę w sprzedaży sprzętu na świecie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także